Movie Maker. Wel geluid, geen beeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Movie Maker. Wel geluid, geen beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 08:18

Van de week heb ik zo'n actie camera gekocht. Gisteravond gaan proberen, leuk filmpje gemaakt. Op de computer gezet en filmpjes bekeken, viel niks tegen. Nu wilde ik er met Movie Maker een stukje uit knippen en muziekje onder zetten, ook dat is gelukt. Kon in movie maker het filmpje bekijken met geluid, helemaal leuk. Vervolgens het bestandje opgeslagen en als ik 'm vervolgens wil afspelen heb ik zwart beeld en wel geluid? Terwijl ik in movie maker zelf dus wel gewoon beeld erbij heb. Hoe los ik dit op?

Ruby1995

Re: Movie Maker. Wel geluid, geen beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:56

Heb je het filmpje wel lang genoeg laten laden?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:59

Wendy15 schreef:
Van de week heb ik zo'n actie camera gekocht. Gisteravond gaan proberen, leuk filmpje gemaakt. Op de computer gezet en filmpjes bekeken, viel niks tegen. Nu wilde ik er met Movie Maker een stukje uit knippen en muziekje onder zetten, ook dat is gelukt. Kon in movie maker het filmpje bekijken met geluid, helemaal leuk. Vervolgens het bestandje opgeslagen en als ik 'm vervolgens wil afspelen heb ik zwart beeld en wel geluid? Terwijl ik in movie maker zelf dus wel gewoon beeld erbij heb. Hoe los ik dit op?

Hoe heb je het filmpje opgeslagen? Gewoon via ''opslaan als''?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 23:04

Ik heb bij opslaan als high definition gekozen en het geprobeerd als WMV bestand op te slaan en als MPEG4 bestand. Bij beide krijg ik zwart beeld en alleen geluid als ik het probeer af te spelen. Afspelen geprobeerd in windows media player en in quicktime, zelfde resultaat.
Het onbewerkte filmpje zo vanaf mijn sd kaart kan ik gewoon afspelen in media player en ook in movie maker. Pas na de bewerking als het is opgeslagen is het beeld weg, in movie maker zelf kan ik het wel gewoon bekijken met beeld en geluid.
Heb ook geprobeerd het direct vanuit movie maker te uploaden op youtube en ook dan wel geluid maar geen beeld.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:29

Bij High Definition doet hij het bij mij ook niet. Als ik hem gewoon opsla als 'aanbevolen voor dit project' Doet hij het wel

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 23:42

Ook geprobeerd, wederom zwart beeld en wel geluid