ik heb nog geen tuindeur omdat de vorige bewoner de deur nooit had vervangen en gezien de oude echt dood is zit er nog niks in. Hopelijk komt dat wel snel.Nou zat ik net in mijn pyjama op de bank filmpje te kijken met deur open maar vitrage ervoor dus geen inkijk. Opeens hoorde ik wat in de tuin en mijn kat schrok zich lens en ging zich ergens verstoppen. Het was de glazenwasser die dus schijnbaar via mijn tuin de ramen van de bovenburen kwam doen.
Ik wil geen zeikerd zijn maar is het normaal dat ze ongevraagd in andermans tuin mogen komen zonder dit even te melden? Ik ben van plan om een tuindeur te nemen met een slot dus dan zal dit niet meer gebeuren maar toch... Ik ben er niet van gediend als er opeens iemand onaangekondigd in mijn tuin staat...
Ik ben wel van mening dat of het glazenwasser-bedrijf of de bovenburen (of allebei) jouw toestemming hadden moeten vragen.

Gewoon even met hem praten over welke afspraken jij wilt en wat voor hem handig is.

Zeggen dat je die tuindeur gaat maken, slot erop gaat en als hij weer komt, dat ze dat even melden bij je, zodat je het slot eraf kan doen