Op 9 juli is mijn vriend jarig, en ik zit al tijden te dubben wat ik hem cadeau moet geven. We zitten op die datum in New York lekker vakantie te vieren als het goed is.
Ineens kreeg ik een ingeving: hij heeft eens laten vallen dat hij graag zo'n baseball wedstrijd zou willen bijwonen als we daar zijn. Dus ik ben op jacht gegaan naar tickets! Er is een wedstrijd van de New York Mets op zijn verjaardag, dus ik was helemaal enthousiast en heb 2 tickets besteld en betaald via creditcard.
Vlak voor ik op bevestigen drukte alles nog honderdmaal gecheckt, had al zo'n voorgevoel dat dit mij niet in een keer zou lukken op de een of andere manier
Bij het invullen van mijn mailadres met .nl op het einde vroeg de site vriendelijk aan mij: moet dit niet .com zijn? Ik, goedgelovig als ik ben, dacht: dat zal wel kloppen dan en heb er .com van gemaakt. Vervolgens bleef de bevestiging via de e-mail uit en de tickets dus ook. Ik heb het even getest, en het moet dus zeker wel .nl zijn.... Heb maar direct in m'n beste Engels een mailtje gestuurd naar de klantenservice, nu een uurtje geleden, maar ik hoor maar niks en ik knijp hem best wel
Domme actie van mezelf, hopelijk valt het nog recht te zetten, anders heb ik geen cadeautje en ben ik een hoop geld voor niks kwijt.. Wie duimt er met me mee?