Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wendy schreef:Heel eerlijk gezegd denk ik dat je het niet hebben van een vaste baan niet moet gooien op "tegenwoordig" maar op de foute studiekeuzes die je zelf hebt gemaakt in het verleden. Want ook toen al was bekend dat het ronduit gezegd lastig was/is om met deze achtergrond een fulltime baan te vinden, al helemaal als je meer wilt verdienen dan het minimumloon.
En daarom zet je jezelf wel een beetje vast met de opmerking dat studeren geen optie meer is.
essiedepessie schreef:Wendy schreef:Heel eerlijk gezegd denk ik dat je het niet hebben van een vaste baan niet moet gooien op "tegenwoordig" maar op de foute studiekeuzes die je zelf hebt gemaakt in het verleden. Want ook toen al was bekend dat het ronduit gezegd lastig was/is om met deze achtergrond een fulltime baan te vinden, al helemaal als je meer wilt verdienen dan het minimumloon.
En daarom zet je jezelf wel een beetje vast met de opmerking dat studeren geen optie meer is.
Het niet vinden van een vaste baan heeft wel degelijk te maken met deze tijd.
Ik vind het nog al nare opmerking eerlijk gezegd, alsof TS dom is dat ze heeft gekozen voor een pad waar haar droom lag.
Wendy schreef:Het niet vinden van een vaste baan heeft meerdere oorzaken, ik vind het in dit geval naief om het allemaal maar te gooien op "deze tijd".
. Ik heb altijd een baan gehad, maar wordt er steeds weer uit gewerkt ivm bezuinigingen. En dat hoort toch echt wel bij deze tijd! Ik ben ook al tijden afgestudeerd hè.
)