Ik ga daar de studie International Business and Languages volgen.
Ben benieuwd welke studie de bokkers gaan volgen en of jullie al een kamer/appartement hebben of thuis blijven wonen.
Barst los zou ik zeggen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Maar eerst morgen maar eens horen of ik geslaagd ben!
Watermeloen schreef:Ik ga Human Resource Management volgen aan de hva, gebouw Kroonstate! Ik blijf ook thuis wonen, ongeveer een uurtje reizen voor mij. Maar eerst morgen maar eens horen of ik geslaagd ben!
Studiekeuzecheck heb ik al gedaan, met als eindcijfer een 7.
Captain schreef:Watermeloen schreef:Ik ga Human Resource Management volgen aan de hva, gebouw Kroonstate! Ik blijf ook thuis wonen, ongeveer een uurtje reizen voor mij. Maar eerst morgen maar eens horen of ik geslaagd ben!
Studiekeuzecheck heb ik al gedaan, met als eindcijfer een 7.
Je krijgt toch een A,B,C of D? Of krijg je ook een cijfer?
Ik ben al decentraal geselecteerd, nu de definitieve plaatsing afwachten maar die kans is meestal vrij groot.
xJennifx schreef:Ik ga wss ook IBL volgen of IBMS.
prow schreef:Ik ga proberen in mijn eerst jaar mijn propedeuse te halen en (misschien) dan naar de universiteit. Ik weet nog niet echt wat ik er mee wil doen misschien les geven of via de universiteit de richting van de media/cultuur op.
Jij hebt ook een interessante studie gekozen!
Lienek schreef:Leuk, ik moet straks ook nog 2 vreemde talen kiezen en twijfel tussen spaans en frans. Ik hoor van iedereen dat spaans erg makkelijk is en heb vorig jaar wel mijn frans gehaald maar dit was echt kiele kiele.
Kwam ook omdat ik vavo deed en frans perse moest kiezen en echt van onder af aan moest beginnen waardoor ik echt basis kennis miste.
_Lois_ schreef:Ik ga Ergotherapie volgen aan de HvA!
Eerst morgen nog horen of ik geslaagd ben dus dat is nog even spannend
Ik blijf thuis wonen, het is voor mij 50 minuten met de trein en ik heb een directe verbining
goede keuze!! 
), maar voor degene die dit jaar gaan beginnen: SUCCES!! wees voorbereid op niet altijd even goed georganiseerde dingen.. gaat nogal eens wat mis bij de HVA..
Nizzie schreef:_Lois_ schreef:Ik ga Ergotherapie volgen aan de HvA!
Eerst morgen nog horen of ik geslaagd ben dus dat is nog even spannend
Ik blijf thuis wonen, het is voor mij 50 minuten met de trein en ik heb een directe verbining
goede keuze!!
ik studeer al aan de HVA (ergotherapie), maar voor degene die dit jaar gaan beginnen: SUCCES!! wees voorbereid op niet altijd even goed georganiseerde dingen.. gaat nogal eens wat mis bij de HVA..

Vind je de studie goed te doen?
zeker als je havo (of vwo) hebt gedaan. en je hebt het helemaal mee als je ook bekend bent met natuurkunde, aangezien je bij kinesiologie aan de slag gaat met zwaartekracht ect.