Ik ben een paar jaar bevriend geweest met een meisje die ik op school heb leren kennen en zij heeft 2 relaties compleet verzonnen tijdens deze vriendschap.
Ik mocht eerst al niet weten wat hun naam was (na een tijdje eindelijk wel) en toen ik op facebook een berichtje stuurde naar haar 2e 'relatie' of hij ook mee wilde bowlen met een groepje, kreeg ik als bericht terug: "ZIJ mijn vriendin? Mocht ze willen."
Ik heb het haar toen vergeven dat ze gelogen had, tot ik erachter kwam dat ze de andere relatie ook compleet uit haar duim had gezogen ...
Ik ben al niet goed van het vertrouwen en ik was toch dik 2 a 3 jaar bevriend met haar ...
Wat bezielt mensen om zoiets te doen en ook nog zo lang vol te houden?
voor wie ik wel erg blij was want ik was allang over hem heen) sommige hebben redenen om dit te doen. Misschien heeft zij als reden dat ze niet alleen wilt zijn? Of dat ze om zich heen allemaal koppels ziet en zij denkt er zo bij te horen zeg maar ?
Heb dus eigenlijk geen goede tip
.
En zolang het niet ten koste van jezelf gaat zou ik het zeker een kans geven. In 3 jaar tijd kun je een prachtige vriendschap hebben opgebouwd.