Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je hebt alleen de vakken waar je eindexamen in doet, dus geen extra vakken als gym en ckv enzo.
Maar het is nou ook weer niet dat alles je komt aanwaaien, je moet wel wat discipline en motivatie hebben. Leraren zitten je bv. niet meer achter de broek met verplicht huiswerk etc., ze verwachten wat meer zelfstandigheid van de leerlingen. Maar nogmaals, echt een top tijd gehad daar. Veel vrienden gemaakt, hele fijne sfeer daar. Het is vrij kleinschalig (althans, toen ik er op school zat, heb in 2010 m'n diploma gehaald) de leraren kennen je ook allemaal persoonlijk. Iets wat ik erg fijn vond, ik kwam van een behoorlijk grote middelbare school waar je slechts een nummertje was maar op het Alfa was er genoeg persoonlijke aandacht.

Samiyah schreef:SAKKIA schreef:Ze zijn twee keer verhuisd. Twee jaar geleden een keer en vorig jaar toen de nieuwbouw e.d. klaar was zijn ze van de Travertijnstraat naar de Admiraal de Ruyterlaan gegaan
Ah, vandaar! Ik ben nog van het oude gebouw aan de dierenriemstraat
siskeh schreef:TS, je zegt dat je leerplichtig bent, maar in je profiel ben je 19, dan zou je niet meer leerplichtig zijn.
Wat niet wil zeggen dat je dan maar moet stoppen met je opleiding.