Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huawei hoor ik niet hele positieve dingen over..
)nu 7 euro per maand aan mijn provider (ben) (wordt wat meer in jou geval denk ik maar gaat om het voorbeeld)laraxXxemma schreef:koop een mobiel en stel je abonnement samen met een provider naar keuze.
Je wil niet weten hoeveel meer je kwijt bent aan telefoon met abonnement.
VB; ik kocht voor 150 een samsung s2 op marktplaats, en betaal (iig mn ouders)nu 7 euro per maand aan mijn provider (ben) (wordt wat meer in jou geval denk ik maar gaat om het voorbeeld)
per jaar dus 84 euro kwijt aan abonnement en 1 keer 150, dus na 1 jaar 234
mijn vriendin heeft een iphone gratis bij abonnement van 2 jaar. ze betaald 22 euro in de maand
in 1 jaar is zei dus 264 kwijt.
Dit is nog een klein verschil, maar na 2 jaar;
ik 318 en zij 528
met die 210 die je bespaard kan je na twee jaar weer een nieuwe kopen..
FriesWytske schreef:Ook ik adviseer je om een losse telefoon te kopen. En dan zelf een abonnement te kiezen. Zoals bv Simyo. Daar kun jezelf je belminuten en internetbundel samenstellen. Ook kun je dit zelfs nog tijdens je abonnement wijzigen. Zo heb ik 200 belminuten en 200 mb voor 10 euro per maand.
Heel fijn in gebruik en gaat zeker twee dagen mee. Hoe het met internet buiten de bundel zit weet ik alleen niet..demo_love schreef:FriesWytske schreef:Ook ik adviseer je om een losse telefoon te kopen. En dan zelf een abonnement te kiezen. Zoals bv Simyo. Daar kun jezelf je belminuten en internetbundel samenstellen. Ook kun je dit zelfs nog tijdens je abonnement wijzigen. Zo heb ik 200 belminuten en 200 mb voor 10 euro per maand.
Hangt dat niet heel erg van de soort mobiel af?
De Samsung S3 Core die ik in de startpost heb staan, kost met 100 belminuten/smsjes en 500 mb per maand 14,95 euro en een gratis toestel! Dat vind ik heel goedkoop, ik zit nu met m'n oude op 33 euro per maand (bij KPN).
FriesWytske schreef:demo_love schreef:
Hangt dat niet heel erg van de soort mobiel af?
De Samsung S3 Core die ik in de startpost heb staan, kost met 100 belminuten/smsjes en 500 mb per maand 14,95 euro en een gratis toestel! Dat vind ik heel goedkoop, ik zit nu met m'n oude op 33 euro per maand (bij KPN).
Nee, hangt niet van je telefoon af. Je kunt gewoon het abonnement nemen wat bij jou past. Zou zeggen lees hier maar eens alles door.
http://www.simyo.nl/
xIrlijn schreef:Als ik nu een nieuwe telefoon + abonnement zou moeten kiezen, zou ik zeker weten hier voor gaan: https://www.studentmobiel.nl/huawei-asc ... vider-tabs
750 MB
275 bel/sms
Telefoon gratis
16,- per maand
Mijn moeder heeft deze, en ik vind de telefoon vergelijkbaar met de iphoneHeel fijn in gebruik en gaat zeker twee dagen mee. Hoe het met internet buiten de bundel zit weet ik alleen niet..
Edit: ah, ik zie dat je deze aanbieding zelf ook al had gevonden. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor ik het wel!
Steef schreef:Ik heb een HTC One M8, heel fijn toestel! Kan 2 dagen met een accu doen en heeft een mooie camera en mooi scherm. Ik ben heel erg tevreden. Heb hiervoor een Htc One X gehad, was ik ook tevreden meeHuawei hoor ik niet hele positieve dingen over..
Zelf zou ik zeker weer voor de One M8 kiezen, denk alleen niet dat ie in je kostenplaatje past (ik heb een abbo van 45 euro en betaalde nog 90 euro bij..)
demo_love schreef:xIrlijn schreef:Als ik nu een nieuwe telefoon + abonnement zou moeten kiezen, zou ik zeker weten hier voor gaan: https://www.studentmobiel.nl/huawei-asc ... vider-tabs
750 MB
275 bel/sms
Telefoon gratis
16,- per maand
Mijn moeder heeft deze, en ik vind de telefoon vergelijkbaar met de iphoneHeel fijn in gebruik en gaat zeker twee dagen mee. Hoe het met internet buiten de bundel zit weet ik alleen niet..
Edit: ah, ik zie dat je deze aanbieding zelf ook al had gevonden. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor ik het wel!
Thanks!
Hoe is deze mobiel in het gebruik, waarom heeft je moeder voor Huawei gekozen? Zijn er grote verschillen met Samsung?
Wel weet ik dat deze Huawei een erg goede camera heeft, zowel voor als achter. Mijn moeder wilde al heel lang een smartphone, en heeft niet lang getwijfeld toen ze deze aanbieding zag. Genoeg MB om zonder problemen te whatsappen en de normale dingen op internet te doen, een mooi nieuw toestel (komt uit februari dit jaar en heeft goede specificaties) en we hebben al positieve ervaringen met de levering en service van studentmobiel. Dus ze heeft niet specifiek voor het merk Huawei gekozen, maar voor het hele pakket wat je voor deze prijs krijgt
Dan weet je meteen ook of een Huawei iets voor je is, of dat je toch beter verder in de Samsung kunt kijken, of welk merk dan ook.
demo_love schreef:Steef schreef:Ik heb een HTC One M8, heel fijn toestel! Kan 2 dagen met een accu doen en heeft een mooie camera en mooi scherm. Ik ben heel erg tevreden. Heb hiervoor een Htc One X gehad, was ik ook tevreden meeHuawei hoor ik niet hele positieve dingen over..
Zelf zou ik zeker weer voor de One M8 kiezen, denk alleen niet dat ie in je kostenplaatje past (ik heb een abbo van 45 euro en betaalde nog 90 euro bij..)
Welke nadelen ken jij van Huawei?
Abbo van 45 euro vind ik echt te duur voor mijn gebruik. Ik gebruik m'n mobiel net voor een kort belletje, Whatsapp, facebook, buienradar en enkele games.