Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
takkie_muis schreef:Pff Moon wat gruwelijk , in zijn beertje gestikt vooral nog zo jong..
Moonlight17 schreef:takkie_muis schreef:Pff Moon wat gruwelijk , in zijn beertje gestikt vooral nog zo jong..
Ja, helaas weinig aan te doen. Het kan zijn gebeurd door een epilepsie aanval dat de beer zo dichtbij is gekomen of gewoon in zijn slaap te dichtbij gehouden. Hij had namelijk wel vaker van die aanvallen, maar dat merkte hij dan en wekte mijn ouders. Deze zou hij dan niet gevoeld hebben, helaas weet niemand het zeker.
, pff wat moet jij dan vaak denken hoe zou hij er anders uitzien
, pff wat moet jij dan vaak denken hoe zou hij er anders uitzien
[/quote]
Quebelle schreef:Ik ben mijn oudere zus verloren, aan hersenvliesontsteking. Het heeft een minder grote impact gehad op mijn leven, vooral op die van mijn ouders aangezien ik redelijk jong was. Ik herinner mij haar amper.
Het is vooral raar om te denken, dat zij nu slechts enkele jaren ouder zou zijn. Hoe ons gezin anders zou zijn
Moonlight17 schreef:Quebelle schreef:Ik ben mijn oudere zus verloren, aan hersenvliesontsteking. Het heeft een minder grote impact gehad op mijn leven, vooral op die van mijn ouders aangezien ik redelijk jong was. Ik herinner mij haar amper.
Het is vooral raar om te denken, dat zij nu slechts enkele jaren ouder zou zijn. Hoe ons gezin anders zou zijn
Ja, dat denk ik ook wel is Quebelle, hoe zijn met overledene erbij in ons leven. Zelf denk ik dat ik een stuk minder had gekregen, maar daar stond wel tegenover dat mijn pa, die nog steeds emotioneel moeite heeft met mijn broers dood heeft maar het niet wil loslaten, anders zou zijn geweest.
Mijn ouders hebben het wel een plaats gegeven, ieder jaar hebben ze het een bepaalde periode wel moeilijker maar ik denk dat ze het wel tot op zekere hoogte een plaats hebben kunnen geven