2e hands mobiele telefoon kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jamieblont

2e hands mobiele telefoon kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 09:05

Hallo bokkers!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, alleen ik vind het allemaal erg duur.
Nu stuitte ik op de site http://www.smart2have.com. Daar zag ik bijvoorbeeld een Iphone 4s voor
een leuk prijsje. Het klinkt erg leuk en betrouwbaar allemaal, maar ik vind het wel wat eng
om zomaar iets tweedehands te bestellen. Heeft iemand ervaring met deze website? :D

Liefs Jamie

Blijgeestig

Re: 2e hands mobiele telefoon kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 09:11

Hoi, Ik had er ook 1 2e hands gekocht op marktplaats, maar zelf opgehaald. ik zou het niet laten versturen want mischien is word het niet op gestuurd. en als je hem ophaald kun je het toestel gelijk testen,

veel succes.

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 09:27

vermeerkaren schreef:
Hoi, Ik had er ook 1 2e hands gekocht op marktplaats, maar zelf opgehaald. ik zou het niet laten versturen want mischien is word het niet op gestuurd. en als je hem ophaald kun je het toestel gelijk testen,

veel succes.

Oké , maar dit is geen marktplaats hé? Volgens mij kun je bij deze site alleen maar laten verzenden en niets ophalen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 12:12

Je kunt volgens mij ook bij Apple zelf refurbished (dus tweedehands) iPhones kopen. Dat zal wel duurder zijn, maar vast ook betrouwbaarder. Misschien dat je daar even naar kunt kijken?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 12:14

Ik heb mijn Iphone via marktplaats. Ging prima. Wel even zelf ophalen. Vaak kan je aan de hand van de mensen wel zien of het betrouwbaar is. Maar blijft natuurlijk altijd een groter risico als een nieuwe kopen :)

Kan je bij dat bedrijfje waar jij het over hebt ook gemakkelijk ruilen?/terug brengen?
Dat zou bij een normale winkel namelijk wel zijn. Dan loop je nog minder risico

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 12:21

Ik heb mijn telefoon van Beatsnew.nl. Hier hebben ze vaak ook tweedehands iPhones.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 12:26

Kun je niet op mp een 2de hands iphone zoeken... Dan kun je ze ten minste zelf zien en testen en ik zie ze ook vaak genoeg goedkoper langskomen daar. Dat is veiliger omdat je de telefoon dan ziet.

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 12:48

Dankjulliewel, ik heb nu eentje besteld bij beatsnew. Omdat dat van apple zelf is vertrouw ik het wel.

:D