Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xTammyy schreef:Van havo naar gymnasium is wel een grote stap. Zelf zou ik gewoon atheneum gaan doen, tenzij je echt een reden hebt waarom je die twee vakken extra wilt? Je moet dan inderdaad daar wel twee jaar van inhalen.
Stap er tussen was erg groot vond ik. xTammyy schreef:Nou in de derde werd bij ons juist duidelijk wie er dat jaar erna naar 4 havo moesten en wie er over mochten.. Maar inderdaad in de bovenbouw werd het nog lastiger. Daarom ben ik na 5 vwo ook maar naar 5 havo gegaan en heb ik een jaar lang niks hoeven doen en mn diploma gekregenStap er tussen was erg groot vond ik.
NikkiEnJij schreef:Hmmm, daar was ik al bang voor... Ik zou graag Grieks en Latijn erbij willen, omdat de medische richting mij heel interessant lijkt. Op zich liggen talen me wel. Zijn Latijn en Grieks hele ingewikkelde talen?
NikkiEnJij schreef:Hmmm, daar was ik al bang voor... Ik zou graag Grieks en Latijn erbij willen, omdat de medische richting mij heel interessant lijkt. Op zich liggen talen me wel. Zijn Latijn en Grieks hele ingewikkelde talen?
Oh, je hebt er wel echt wat aan! Maar ga dan na je afstuderen een (spoed)cursus doen ipv het nu erbij te nemen. Scheelt een boel.