wk - oefenwedstrijd gemist kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

wk - oefenwedstrijd gemist kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:10

Hallo bokkers,

Zoals iedereen weet breekt de WK gekte langzaam uit. Overal zie je oranje vlaggetjes en de winkels vullen zich ook weer met oranje t-shirtjes.
Ik kijk inmiddels al maanden uit naar het WK en tel de nachtjes af naar de aftrap van het WK.

Alleen... Nu kijk ik als trouwe fan ook de oefenwedstrijden, omdat ik ontzettend benieuwd ben naar de vorderingen van ons elftal.
Vanavond is er weer een wedstrijd en deze wil ik ontzettend graag bekijken, alleen heb ik een afspraak staan vanavond. Het WK mag ik daar bekijken maar wegens drukte zal ik waarschijnlijk niet de gehele wedstrijd kunnen kijken zoals ik dit gewend ben ( Muisstille omgeving en op gaan in de wedstrijd).
Nu heb ik helaas niet het geluk dat ik over interactieve tv beschik dat ik een wedstrijd terug kan kijken via de televisie en ook via het internet heb ik de site hiervoor nog nooit gevonden. Dus kan iemand mij helpen aan de website waar ik morgen de oefenwedstrijd op terug kan kijken?

Groetjes,

De ( misschien iets te) trouwe fan van het Nederlands elftal.

Afbeelding

Destination

Re: wk - oefenwedstrijd gemist kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:32

Kan je het ook niet opnemen? Dat kunnen de wat oudere tv's ook toch?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:38

Nee helaas is onze tv nog niet zo ver ontwikkeld :)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:40

Via de NOS site kun je wel alle wedstrijden van het wk helemaal terugkijken. Misschien dat dit ook al voor de oefenwedstrijden geldt?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:56

Never_Mind schreef:
Via de NOS site kun je wel alle wedstrijden van het wk helemaal terugkijken. Misschien dat dit ook al voor de oefenwedstrijden geldt?

Helaas niet.
Het WK wordt uitgezonden door NOS maar de oefeninterlands doet sbs6.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:08

Je hebt letterlijk alleen een tv? Zelfs geen videorecorder meer? Haha

Wellicht kan iemand anders het voor je opnemen?

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:27

Sabinee__ Zo raar vind ik dat niet, wij hebben ook al lang geen videorecorder meer.. Wij hebben een dvd speler, of je er ook mee op kan nemen weet ik niet.
Wij hebben het geluk dat wij wel interactieve tv hebben.

TS; een internetpagina kan ik je niet aan helpen. Is er iemand in je omgeving die thuis wel interactieve tv hebben? Je ouders (als je niet meer thuis woont), grootouders, buren (als je daar een goede band mee hebt), als je oppast op kindjes misschien bij hun? (in ruil voor een gratis avondje oppas de dag na de wedstrijd :') ) of een goede vriend(in)?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 13:33

@sabinee_: Wij hebben alleen een dvd speler waar opnemen geen mogelijkheid mee is. Daarnaast hebben we nu wel een kastje voor interactieve tv maar daar zit geen opneem mogelijkheid op.

@ais: Mmm.. ben bang van niet, mocht de nood heel hoog zijn maar een oproepje op facebook! haha