Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:Ik krijg hem niet verstuurd, want hij blijft zeggen dat ik een antwoord moet invullen bij vraag 8 terwijl dat er al staat.
Daarbij geef ik bij vraag 8 als antwoord 'nee' aan en krijg ik alsnog de vraag in hoeveel uur ik dan de cursus zou willen volgen. Beetje onduidelijk opgezet zo.
LynnDenise schreef:Heb hem voor je ingevuld, maar het riep wel vragen bij mij op. Zijn er zoveel mensen die niks weten over katten en dan toch katten houden? Ik vind het vanzelfsprekend dat je je inleest over je dier, maar ben niet van mening dat je hiervoor een cursus moet volgen.

Goof schreef:LynnDenise schreef:Heb hem voor je ingevuld, maar het riep wel vragen bij mij op. Zijn er zoveel mensen die niks weten over katten en dan toch katten houden? Ik vind het vanzelfsprekend dat je je inleest over je dier, maar ben niet van mening dat je hiervoor een cursus moet volgen.
Ik heb me nooit ingelezen over katten, heb ze wel al vanaf dat ik geboren werd en dat is inmiddels 34 jaar
Ik heb ook overal ingevuld dat ik geen interesse zou hebben in zo'n cursus.
En hopelijk is dan ook de fout eruit! 

lieniminnie schreef:Mag ik vragen waarom je vind dat een kat niet zo moeilijk te houden is?