Ik zit een beetje met mijn handen in het haar! Welke opleiding moet ik nou kiezen?
Wat ik erg leuk vindt zijn kleine dingen:
De handel, in en verkopen, mensen adviseren. Mijn hart ligt dan bij ruitersport artikelen maar wie weet is er wel wat anders?
Honden trimsalon / paarden scheren / knippen,
Verdiepen in voer voor paarden/honden/kippen etc en mensen daar ook in adviseren om te verkopen,
Eigen bedrijf in bijvoorbeeld dus een winkel met zowel voer als spullen voor ruiter en paard of trimsalon.
Ik hou van zelf ondernemen, dingen op orde hebben en ik denk dat ik echt gelukkig word van een eigen bedrijf.
Maar phoe, welke opleiding is hier nou geschikt voor? Het is het meest in de dierenwereld waar al weinig werk in te vinden is en laat ik nu net iemand zijn die wel graag eraan verdient.
Ik wil graag dit topic openen om zo ervaringen van mensen te horen welke opleidingen ervoor zijn / jullie doen! Hoe hebben jullie het gedaan en wat is daar uit gekomen?
Alles is welkom! Ook hele andere opleidingen mogen naar voren komen. Bokkers die nu ook een keus moeten maken, waar denken jullie aan?