Muziek op ipod

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

Muziek op ipod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 19:12

Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal jaar een ipod touch, voor in de auto met muziek er op.
Tot nu toe ging dit altijd goed, nu wilde ik er vandaag weer wat nieuwe liedjes bij op zetten, gewoon via Itunes op de manier hoe ik dat altijd doe;
Ik voeg liedjes toe aan mijn itunes bibliotheek.
Dan doe ik het kabeltje van mijn ipod naar mijn laptop er in en dan synchroniseert hij automatisch,

Maar vandaag komen de liedjes er niet op. hij synchroniseert wel, maar zet de liedjes niet op de ipod.

Nu heb ik dezelfde manier geprobeerd maar dan met mijn zusjes ipod, precies dezelfde als die ik ook heb. en daar gaan de liedjes wel vanzelf op.

Wie o wie kan mij helpen of uitleggen wat ik moet doen?

Groetjes

Mandydb

Re: Muziek op ipod

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:47

Misschien zit hij vol?

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:51

Als het goed is kun je bij de synchronisatieinstellingen kiezen wat automatisch gesynchroniseerd wordt. Misschien heb je die bij muziek per ongeluk uit gezet?

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 22:30

@ Paardje1005 daar had ik al naar gekeken en hij zit nog niet vol

@loveklazien, weet je misschien waar ik die instellingen kan vinden, zodat ik ze kan veranderen?

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:51

Je klikt dan op het apparaat in de linker kolom van iTunes. Dan zie je bovenaan: apps, muziek, foto enz. Op muziek klikken en de instellingen veranderen :). Hoop dat het lukt!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:28

Dit doet mijn Ipod soms ook, geen verbinding maken/synchroniseren zonder daadwerkelijk de liedjes te importeren. Ik probeer het dan een aantal keer (aantal keer in en uit pluggen) en als hij niet synchroniseert uit zichzelf, doe ik dat zelf even.
Ik heb ook wel eens gehad dat hij het bestand van de liedjes niet kon vinden, omdat ik deze zelf eens naar een andere map verplaatst had op mijn computer. Dat zou dus ook nog kunnen.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 19:40

@loveklazien, ik ga dat proberen, maar ik heb meer het idee dat het aan mijn ipod ligt, omdat die van mijn zusje het dus wel direct doet.

@mlc, Oké, ik probeer het nu al 2 dagen en heb al wel zo'n 50 miljoen keer in en uit geplugd, Ook als ik zelf op apparaat synchroniseren klik dan doet doet ie vanalles behalve de liedjes op de ipod overzetten.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 23:22

Ik heb zojuist van alles aangeklikt en toen is ie dus mijn ipod gaan herstellen,
nu ben ik alles kwijt dus één ding is zeker, hij zit niet te vol. ;(

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:25

Heb je alles in een afspeellijst staan?
Zo ja dan klik je links op de afspeellijst en sleep je die naar rechts echt normaal komt erdan op 'ipod....' En daar sleep je dan naartoe en laat los. Dit werkt bij mij ALTIJD want mijn laptop zet liedjes ook niet automatisch over met het synchoniseren.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:12

Ik neem aan dat je de muziek nog gewoon op je computer hebt staan? Dan kun je dit opnieuw importeren, en gezien je Ipod zich is gaan herstellen lukt het nu misschien wel.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 22:46

Na 3 dagen proberen en alles aangeklikt te hebben is het me gelukt! Bedankt voor de tips allemaal.