Paint Shop Pro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Paint Shop Pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 12:29

Ik zit hier nu met een klein probleempje.
Op mijn laptop heeft jarenlang Paint Shop Pro X gezeten, met een crack (oftewel gratis probeerversie gedownload en de crack erover heen gegooid waardoor het systeem dacht dat ik hem gekocht had)
Echter nu Windows XP niet langer ondersteund word is mijn laptop dit weekend volledig leeggehaald en is Windows 7 erop gezet. Helaas kon PSPX niet mee. Dus die wilde ik vandaag erop nieuw opzetten.

Alleen nu kan ik ten eerste niet mijn versie vinden, dus maar een andere versie met veel pijn en moeite uitgezocht. Maar nu kan ik de bijbehoren crack niet vinden. Weten jullie daar een goede download voor of een goede website waar het op staat??

(ja ik weet het, ben heel stout met die psp crack, maar ik ga geen 500 euro betalen en dan nog jaarlijkse een bedrag neerleggen om het programma actief te houden, het groeit hier niet aan bomen :$ )

Rosie

Re: Paint Shop Pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:33

Illegale downloadlinks verstrekken mag niet op Bokt. Ik vrees dus dat je hier geen antwoord op zult krijgen..

chocobroodje

Re: Paint Shop Pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 13:53

Omdat dit topic niet voldoet aan de regels van bokt hier dan ook een slotje

Eén van de punten waar we strenger in zijn dan de Nederlandse wet, is dat we niet toestaan dat er op Bokt gesproken wordt over het ‘illegaal’ downloaden van muziek en films. Deze regel is ingesteld omdat het op dit moment zeer onduidelijk is wat wél en wat níet is toegestaan in Nederland en wij niet het risico willen lopen op claims en rechtszaken. Op deze pagina lees je daar meer over:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Downloaden