wie heeft er tips? word, acces, excel etc...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

wie heeft er tips? word, acces, excel etc...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 11:00

Hallo,

Voor mijn opleiding moet ik nog een aantal toetsen maken. Ik moet deze toetsen zo snel mogelijk afronden en ik moet er zelf voor leren. Ik zit er enorm mee want ik weet niet hoe ik hiervoor moet leren. Ik ben nu bezig met PowerPoint en ze willen dat ik binnen een week hier een toets van maak. Om alles te begrijpen moet ik het hele boek door van 250 bladzijde. Binnen een week red ik dat nooit! Ik heb gevraagd om de hoofdpunten zodat ik die kan gaan leren maar ik moet van de leraar alles leren. Ik kom er niet meer uit! Want ik moet daarnaast ook word, excel, acces nog leren. Heeft iemand hier tips voor? Ik heb op school al gevraagd of ik geen bijles kan krijgen. Of ik in lessen mee kan draaien. Niks kan ik moet het zelf gaan leren. Daar heb ik moeite mee ik heb echt uitleg nodig. School pusht, ik moet het zo snel mogelijk af krijgen en ik wil het ook zo snel mogelijk af hebben zodat ik ervan af ben.

Heeft iemand de gouden tip? Waar kan ik iemand vinden die wel bijles geeft?

frosty117

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:34

Je moet dus deze week een toets maken?
Dan zit er helaas niets anders op van elke dag 50 bladzijden lezen. Eigenlijk is dat teveel om te kunnen leren op een dag, dus de volgende keer moet je eigenlijk eerder beginnen. Voor nu kan je proberen om het vooral goed door te lezen en te kijken of het daarmee lukt.

De volgende keer vroeger beginnen en dan een planning maken (dus wat je elke dag moet doen), dat werkt toch stukken beter!

Met uitleg kan ik je helaas niet helpen. Heb je niet iemand in de omgeving die je daarbij kan helpen?

__KELLY

Re: wie heeft er tips? word, acces, excel etc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:37

Dat soort vakken is toch gewoon doen? Het boek naast de computer openslaan en blaadje voor blaadje de dingen uit gaan voeren in Powerpoint. Zo leer je Powerpoint etc. het beste. Niet door het alleen door te lezen.