Uitgelachen?
Oké dan zal ik het even uitleggen. Ik eet veel groente, vooral sinds ik volledig vegetarisch eet (heb ook veel meer groente leren eten daardoor), maar heb eigenlijk nooit graag sla en andere rauwkost gegeten (behalve wortelen... die knabbel ik massaal weg)
Daarentegen eet ik wel heel graag gewokte groente, liever nog dan hele gare, met wat kruiden/zoutvlokjes etc.
Maar ik heb nu een eigen groentetuin en sla groeit heel gemakkelijk. En eigenlijk vind ik het van de gekke dat ik zelf de sla niet eet (tomaten trouwens ook niet...)
Nu is het niet zo dat ik het echt vies vindt, maar ik vind er weinig smaak aan zitten en krijg het gewoon niet gemakkelijk weg.
Nu is het grote probleem hierbij waarschijnlijk dat ik dus helemaal niet van dressings houdt. Zure smaken.. eeeekkk ga ik dus echt van over mijn nek. Maar mayonaise en olie vind ik ook echt heel erg vies; zo'n vette klodder eeek
Sommige dressings zijn op basis van yogurt, maar yogurt als hartig met bv knoflook etc.. mwaaahhhh nee.
Probleempje dus.
Wie heeft goede tips om sla beter weg te krijgen zonder mayo/olie/azijn/ etc
Overigens vind ik tomaten/tomatenstukken ook niet lekker, denk dat het met textuur samen hangt? Sauzen ed. op basis van tomaten lust ik wel, maak ik ook vaak (goed fijngeprakt
)
. Ik eet wel tomaten maar die schil ik altijd en ik haal alle pitjes eruit.... Dus ik ben ook wel benieuwd naar wat tips

).. misschien idd een goed idee als wrap. Kruidenkaas ben ik minder liefhebber van, maar gegrilde feta of gewoon geen kaas kan wellicht ook