Waar is het respect

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Waar is het respect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 13:39

Op dit forum heb ik toch wel vaak mee gemaakt dat er geen respect is voor een TS.
mensen blijven doordrammen als ze hun zin niet krijgen of katten de TS af.
Door paar keer een topic te openen heb ik al gehoord hier krijgen we slachtoffer rol weer.

Waar gaat dit heen waarom altijd gekat op dit forum. kunnen we het niet gewoon leuk maken met elkaar?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:40

heb je het over het topic van dat youtubekanaal? of het topic van met gips paardrijden??

Pandameisje

Re: Waar is het respect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 13:42

met gips paardrijden. ook dat andere valt me op maar het zijn meer topics

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:43

Waarom plaats je nu de hele tijd topics die gaan over door jou geopende topics?

Maar oke, het respect is nog overal hoor. Maar op het moment dat TS om tips o.i.d. vraagt en niet krijgt te horen wat ze wilt horen en dan alles wegwuift onder het idee 'dat de Bokkers de situatie niet weten' dan kan ik best begrijpen dat het geduld opraakt van mensen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 13:43

Fennee schreef:

Maar oke, het respect is nog overal hoor. Maar op het moment dat TS om tips o.i.d. vraagt en niet krijgt te horen wat ze wilt horen en dan alles wegwuift onder het idee 'dat de Bokkers de situatie niet weten' dan kan ik best begrijpen dat het geduld opraakt van mensen.

ik wuif niks weg.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:43

Open je dit topic nu omdat mensen je niet vertellen wat je wil horen in je andere topics? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:44

Met gips rijden is ook gewoon onverantwoord en, sorry, ontzettend dom. Wat voor reacties had je dan verwacht?

Los daarvan heb je als TS veel inspraak in de manier hoe ze reageren. Beetje "wie de bal kaatst....". En anders haal je het stipje van je topic weg en ga je lekker verder met je leven :)

Lienek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:44

Tsja bokt is bokt en als je om advies vraagt kun je antwoorden verwachtten die je niet aanstaan. De manier waarop jij er vervolgens mee om gaat is aan jou.
Ik snap de reacties in je gips topic wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:46

Wrauwwwwwwwwww := , dat is bokt :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:47

maar wie noemt nou ook iemand een domme geit??
dan ben je zelf ook niet helemaal...

Amaryllis

Respect verdien je, dat krijg je niet automatisch naar je toe geworpen.

En eerlijk: al helemaal niet op de manier waarop jij je topics opent en reageert :=

Frieskee

ja sorry hoor maar soms moet je mensen gewoon op een niet al te vriendelijke manier waarschuwen
de combinatie paardrijden en in het gips zitten dan gaat dan toch nergens meer over..

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:48

Ik heb in verschillende topics van jou meegelezen en geprobeerd mee te praten maar ik vond het wat onmogelijk worden dus daarom heb ik niet meer gereageerd
Het lijkt, voor mij, alsof je in je topics MOET horen van medebokkers wat je graag wilt horen, maar daar is een topic niet voor.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:48

Ik heb dat gips-topic ook gelezen. Vind helemaal niet dat er respectloos omgegaan wordt met je. Ze willen daarin gewoon dat je je gezonde verstand gebruikt. Tja, als je het daar niet mee eens bent, is dan jammer. Denk dat je voordat je dat topic opende wel kon weten dat je dat soort reacties zou krijgen.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:49

Amaryllis schreef:
Respect verdien je, dat krijg je niet automatisch naar je toe geworpen.

En eerlijk: al helemaal niet op de manier waarop jij je topics opent en reageert :=

Helemaal mee eens :j Respect is iets wat je verwerft, wat je kunt verwachten als je zelf ook serieus en respectvol overkomt :)

Vero

FriesWytske schreef:
Ik heb dat gips-topic ook gelezen. Vind helemaal niet dat er respectloos omgegaan wordt met je. Ze willen daarin gewoon dat je je gezonde verstand gebruikt. Tja, als je het daar niet mee eens bent, is dan jammer. Denk dat je voordat je dat topic opende wel kon weten dat je dat soort reacties zou krijgen.

iemand een domme geit noemen is dus heel normaal??

Yasmijntje

Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Mensen reageren helemaal panisch als er iemand zonder bit rijd, zonder zadel, of met gips, tips vraagt nadat hij/zij iets doms heeft gedaan wat dan ook.

Mensen mogen het best met elkaar oneens zijn, maar je hoeft inderdaad de ander niet volledig de grond in te boren..?

Fennee

alltimapanda schreef:
Fennee schreef:

ik wuif niks weg.

Ik zal jouzelf even quoten:
alltimapanda schreef:
als jullie wisten hoe wij rijden en hoeveilig wij doen dan hadden jullie anders gedacht

Dit noem ik toch echt iets wegwuiven omdat 'Bokkers niet weten hoe je rijd'. Zodra iemand dat zegt wuift diegene eigenlijk alle tips weg die worden gegeven 'want ze kennen de situatie niet'. Als antwoorden die jij niet wilt horen je niet aanstaan moet je ook geen topic openen.

janahxginger

wat wil je nu eigenlijk horen? :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:51

bokkers weten inderdaad niet hoe je rijd. jullie kunnen niet kijken hoe iemand rijd vanaf de computer, behalve als er een video word geplaatst en dat is in dit geval niet zo.
Laatst bijgewerkt door Vero op 01-06-14 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

:=

Iolanthe

Yasmijntje schreef:
Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Mensen reageren helemaal panisch als er iemand zonder bit rijd, zonder zadel, of met gips, tips vraagt nadat hij/zij iets doms heeft gedaan wat dan ook.

Mensen mogen het best met elkaar oneens zijn, maar je hoeft inderdaad de ander niet volledig de grond in te boren..?

Daar ben ik het zeker ook mee eens :j Ik probeer zelf altijd op een respectvolle manier te antwoorden, fijner voor iedereen! Maar als TS al haar derde topic opent, met daarbij 2 over het gedrag van andere Bokkers ga ik toch twijfelen :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:52

Ik denk dat ik wel weet n.a.v. welk topic, je dit topic opent. In dat topic (rijden met gips) zie ik maar één reactie die ik persoonlijk niet netjes vind. De rest vind ik gewoon normale reacties, alleen zijn het dingen die jij niet wilt horen. Je vraagt om meningen en dan krijg je die.
Als jij voor jezelf bepaalt dat je iets gaat doen hoe andere mensen er ook over denken, moet je geen topic erover openen. Daar schiet je dan niet veel mee op.
Misschien moet je het ook een beetje bij jezelf zoeken. Kijk eens goed naar de topics die je opent en de reacties of juist het niet reageren op serieuze en nette reacties die niet in je straatje passen.

Zelf heb ik nog nooit een onbeschofte reactie van iemand gehad en zelf ben ik, zo ver ik weet, ook altijd netjes gebleven. Het is geven en nemen!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:53

Het is ook wel je eigen instelling hoor. Ik heb nog nooit een virtueel gevecht gehad hier op bokt.
En als anderen ruzie maken, pak ik de chips erbij. Ik ga nu je andere topics even lezen want het klinkt interessant. :+

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:54

Veertje11 schreef:
FriesWytske schreef:

iemand een domme geit noemen is dus heel normaal??

Dat laatste had ik niet gelezen. Heb alleen de eerste bladzijde gelezen. En na het plaatsen van mijn bericht de andere bladzijden.

Maar TS is 17 jaar. Dus zou er dan vanuit gaan dat ze wel een beetje gezond verstand heeft. Lijkt eerder een puber van 12/13 jaar. Maar blijkbaar is dat niet het geval aan de antwoorden hier en in dat topic te lezen.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 01-06-14 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt