Naar Griekenland eiland Kos. Om 05.00 uur zouden we gaan vliegen.
Maar dat veranderde toen mama met buikkrampen af en toe, misselijkheid, overgeven, moe zijn naar dokter ging.
Ze werd doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze moest bloedprikken uitslag bloedarmoede
Dus kreeg ze verdeeld over 2 weken 2 zakken met ijzer erin dus dan denk je nu moet het beter gaan.
Niet dus.. toen kwam het darmonderzoek dat was pijnlijk, waar anderen mensen versuft eruit kwamen was mama
gewoon wakker. Dan is het wachten op de uitslag en die was niet best.
De slang kon niet verder in de darmen er zat wat, het was vernauwd en ze hadden wat kankercellen gevonden.
Dan zakt de grond onder je voeten weg
Verslagen zat ik op me werk.Toen werden er maandag dat was de 26e van deze maand foto's gemaakt onder de CT scan van longen buik
en darmen.
Gisteren was er de uitslag. terwijl ik met een vriendin naar Marco Borsato was, in de namiddag waren we vertrokken met de trein
(was al geboekt) in het Ziggodome avonds zat mama met pap bij de internist voor de uitslag.
Uitslag k*nker. Bij de de darmen en er zat wat bij de baarmoeder. Ze konden dat nog niet goed zien, dus moet ze vrijdag a.s naar de
gynaecoloog voor onderzoek. Ze kunnen haar helpen met een operatie. Dinsdag a.s moet ze bij de chirurg zijn.
En ik.. ik zit af en toe verslagen op de bank thuis in me eigen huis. Proberen me gedachten te verzetten.
En er te zijn voor me ouders, heb ook nog een broer. En lieve vrienden die me steunen.
Heb vakantie tot 17 juni, wat eigenlijk voor onze jaarlijkse Griekenland vakantie is.
Een vakantie die geen vakantie is
We gaan voor het beter worden
Groetjes Joke

Heel veel sterkte!!
Het gaat wat uren goed en dan heb je weer eens een zakdoek nodig.