Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sammie schreef:100ml én op de juiste manier verpakt.
ZeSteigert schreef:In je handbagage mag het onder de 100 ml mee, dus een mini deo mag.
In je koffer mag een grote fles, en ook een kleine.
sweetheart schreef:ZeSteigert schreef:In je handbagage mag het onder de 100 ml mee, dus een mini deo mag.
In je koffer mag een grote fles, en ook een kleine.
Niet als het een spuitbusje is. Denk er ook aan dat je zaken als een vijl, een nagelschaartje e.d. allemaal in je koffer doet en niet in je handbagage.
Veel plezier!
sweetheart schreef:Dan heb je gelukt gehad denk ik, want het mag echt niet. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook al eenpaar keer gevlogen met een (metalen) vijl in mijn handtas, die hadden ze er uit moeten halen maar hebben ze ook niet gezien, to 3 keer toe... wel schandalig eigenlijk...
sweetheart schreef:Dan heb je gelukt gehad denk ik, want het mag echt niet. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook al eenpaar keer gevlogen met een (metalen) vijl in mijn handtas, die hadden ze er uit moeten halen maar hebben ze ook niet gezien, to 3 keer toe... wel schandalig eigenlijk...
volgens mij de normale kleine flesjes ook overigens.. Captain schreef:Je kunt ook iemand vermoorden met een vork/mes dat je krijgt tijdens een maaltijd.