Nu ik het burgerlijkheidsstadium ben ingetreden waarin ik een sapcentrifuge van mijn vriend heb gekregen, dacht ik dat ik hem maar net zo goed kon gebruiken ook. Dus ik ben gaan googelen en kwam op deze site terecht: http://juicerecipes.com/30-day-challenge/ . Een leuke site met veel receptjes en ook: de 30-day-juice challenge! Dus daar heb ik me gelijk maar even voor ingeschreven
Wat me aanspreekt is dat het allemaal geen drol kost, de ingrediënten, maar dat je het ook zo gek kunt maken als je wilt. Ze gebruikt nauwelijks gekke dingen als superfoods enzo. Om even een beeld te geven: mijn lijstje voor de eerste zeven dagen bestaat uit appels, wortels, selderij, citroen en gember. Daar kan ik 7 dagen sapjes van maken
niet elke dag iets anders helaas, ik geloof vier verschillende. Leek me een goeie start
Bovendien schrijft ze erg leuk. Aangezien een sapcentrifuge echt zoiets is wat je koopt en nooit gebruikt dacht ik misschien dat er bokkers zijn die het leuk lijkt om ook de uitdaging aan te gaan
Ik begin in elk geval vrijdag! Alle recepten zijn in principe voor 2 glazen, dus je kunt het samen met iemand doen. In mijn geval mag vriendlief eraan geloven, hij krijgt een maand lang elke dag een super gezond sapje door zijn strot geduwd
Vandaag mijn inkopen gedaan, het is nog best veel stiekem
maar ik heb het op de markt gekocht dus was maar 10 euro kwijt. En de gember zal ik volgende week ook nog wel kunnen gebruiken. Ik heb er in elk geval veel zin in en ik hoop dat er andere bokkers ook enthousiast over zullen zijn
Misschien kunnen we in dit topic wat ervaringen delen en/of receptjes uitwisselen? 
) kan het niet zijn dat je veel zure vruchten gebruikt, dat je keel dat niet leuk vindt? Ik weet 't niet...
je hebt vast je huiswerk gedaan.
dat was appel, wortel en selderij. Het gekke vond ik dat hoe meer slokken ik had genomen, hoe zoeter het proefde. Zo erg dat ik de laatste slok eigenlijk al té zoet vond... Nu, da's vast een goed teken