Vanavond is mijn mobiel gestolen op de manege door een paar meisjes.
Ik had mijn mobiel bij mijn deken neergelegd, in het zicht nog wel!
Zelfs nog even met ze gepraat. En toch zijn ze zo brutaal dat ze mijn mobiel hebben mee genomen.
We zijn naar de manege eigenaresse gegaan, en die heeft de meisjes gebeld. (2 van de 3) Deze ontkenden het.
Pas toen ik een smsje stuurde met de mobiel van een lesgenootje, werd de eigenaresse huilend opgebeld door een meisje.
Hierop hebben wij de afspraak gemaakt dat ik mijn paard weg zou brengen en de 'staljongen' bij mij zou komen om mijn mobiel op te halen.
Echter krijg ik nu een berichtje dat hij morgen middag pas op de manege wordt gebracht....
Ik heb gezegd dat ik dit niet wil en hem nu ook wel op kan halen. Maar dat kan niet want ik mag geen namen o.d. weten en het word morgen gebracht. (Manege eigenaresse doet wel aangifte)
Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen en ben nu ook zo ver om naar de politie te gaan.
Kan prima een avond zonder mijn mobiel, maar ik wil mijn eigendom graag terug hebben..
Wat vinden jullie?

Ze kan niet zomaar iemand ze spullen pakken....
Waar slaat dat nou weer op, van iemand anders zijn spullen blijf je af, en wat mij betreft zeker van mijn mobiel