Ja...ik weet niet waar ik dit moet plaatsen. Ik heb voor werkelijk niets meer motivatie. En dat is eigenlijk begonnen met mijn beeld wat me te binnen schoot. ''We gaan naar school, gaan daarna werken, en daarna ga je dood.''
Heel simpel gezegd, en je moet zelf iets van je leven maken...maar toch krijg ik dat niet uit mijn hoofd.
Daar begon het. En nu hoor ik te leren, voor de aankomende SE week over twee weken. Om vervolgens over 6 weken proefwerkweek te hebben, en over 7 weken vakantie. En daar gaat het mis. Ik heb totaal geen motivatie meer om iets voor school te doen. En dan zie ik heel veel mensen op facebook lekker vakantie hebben, en dan wil ik ook.
Meer mensen hier last van? Iemand tips?
Telefoon en laptop heb ik nooit bij als ik ga leren. En ik leer onderaan de keukentafel, boven is het te stil
Zoals Cyella ook aangeeft, probeer voor jezelf doelen op te stellen van dingen die je graag zou willen doen. En dat hoeft niet groots, je hoeft heus niet gelijk je droombaan te vinden of te weten welke opleiding je wilt doen. Maar kleine, haalbare doelen, in het kader van bv. het

Alleen mijn vriend kan er niet tegen als ik dat zeg en ik op deze manier zit te denken. Dus als je er maar aan denkt dat je voor andere wel nuttig bent