Kelly_ann schreef:Ligt er een beetje aan wat je doel is... Als je werkloos bent maar werkzoekend dan zat ik wekelijks bij een uitzendbureau, dagelijks vacatures te zoeken en brieven te schrijven.
Verder ken ik een aantal mensen die vrijwilligerswerk zijn gaan doen. Om hun CV up to date te houden, iets nuttigs te betekenen, mensen te ontmoeten etc.
Dat zit ik ook te zoeken, maar ik ben gebonden aan mijn fietsje (OV is geen optie).
Dus buiten de stad etc word al moeilijk.
Hier in de buurt heb ik al het een en ander gezocht en tot nu toe niks gevonden.
@ Elmo, er is geen mogelijkheid tot opleidingen aangezien die best duur zijn(en het geld is er gewoon niet) en geen baangarantie geven.
@ Kelly_ann, de uitzendbureau's worden bezocht en waar ik niet kan komen bel/mail ik regelmatig.
Ik probeer zo veel mogelijk in beeld te blijven..
Mijn reden van werkloosheid mogen jullie trouwens best weten.
De mensen uit de bijstandsuitkeringen worden hier ingezet als taxichauffeur, zodoende ben ik en veel van mijn oud collega's werkloos geworden.
We zijn gewoon aan het wisselen van situatie van de bijstand voor je uitkering aan het werk en de mensen met een baan de bijstand in..
Laatst bijgewerkt door branka16 op 26-05-14 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt