Beste vriend verlaat school..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Beste vriend verlaat school..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 22:30

Hallo iedereen,

Na de zomervakantie verlaat mijn beste (school)vriend helaas onze school. Nu willen we onder idee van mij en zijn vriendin (ook vriendin van mij) iets leuks organiseren als afscheid.
Eerst wouden we graag met onze klas een feest gaan organiseren, maar dit word m waarschijnlijk niet vanwege omstandigheden..

Hebben jullie een idee? We hadden al het idee om met ons vriendenclubje ergens te gaan eten, alleen vinden we het vaak ook wel leuk op bij iemand thuis iets te doen.
Alles is welkom! We hebben ook veel mogelijkheden, zo hebben we al gevaren, vuurtje gemaakt, etc. Etc. We willen het nu alleen iets specialer, omdat hij weggaat.

Ik baal er ontzettend van dat hij weggaat, want ik zie hem waarschijnlijk nog zelden. :( dus goede ideeen zijn allemaal welkom!

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:33

Barbecue'en en daarvoor nog wat leuks doen,
Poldersporten ofzo

Thats_Me

Re: Beste vriend verlaat school..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:38

Als het mooi weer blijft gezellig samen picknicken in het park. 's avonds bowlen en steengrillen. Naar de bios en daarna bij iemand thuis gezellig nazitten of juist thuis een filmavond houden.

Kortom genoeg mogelijkheden. En je bent er zelf bij hoe vaak je iemand nog spreekt/ziet. Iemand niet meer dagelijks zien betekent niet het einde van jullie vriendschap. Tenminste als jullie daar samen aan blijven werken.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 22:40

Klopt, maar ik heb het al super druk en ik zal hem waarschijnlijk heel weinig zien aangezien ik ga afspreken na school ik pas om 6/7 uur thuis ben. In het weekend heb ik ook vaak dingen te doen dus daarom wil ik het graag speciaal maken.
Wel leuke ideeen

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:41

Toen een jongen bij ons weg ging hebben we zonder dat hij het wist bij een gala met de hele klas om hem heen gaan staan en afscheid van gladdis grace gezongen iedereen moest huilen maar het was heel mooi

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 02:35

Gewoon lekker met zijn dichtste vrienden iets doen. Iets gaan eten en wat bijkletsen etc. Weet natuurlijk niet hou oud je bent?
Weet dat een goeie, hechte vriendschap, hoe weinig je elkaar ziet en hoe ver je ook woont, niet verloren gaat.
Ik spreek uit ervaring :)

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 06:54

Ik weet niet wat je budget is maar ik zou dit heel gaaf vinden ! En ga het ook echt wel ooit een keer huren ! Mij lijkt dit wel heel speciaal maar toch heel gezellig en knus ! http://www.boei2.nl/bbq-fundonut

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:09

Misschien dagje pretpark en afsluiten met een BBQ, gourmet, of afhaalchinees met een goede film?