Ik ben laatst tijdens frans in een kast gaan zitten

En een jongen uit mijn klas is ooit een heel lesuur lang op rolschaatsen en een jurk door de school geweest
Nog meer ervaringen ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

die hebben echt heel lang lopen zoeken

Die 2 kindjes zijn al die tijd niet gehoort of gezien door iemand
Jolijnn schreef:Wij hebben wel eens een brugpieper achter het rolluik gedaan (grote vesnsterbanken waar je makkerlijk achter kunt met rolluiken ervoor..maar niet achterweg komt als je erin in zit) en dan op maandag in het 2de les uur en pas in het 8ste les uur was er weer lesDie 2 kindjes zijn al die tijd niet gehoort of gezien door iemand
lotlot2 schreef:Jolijnn schreef:Wij hebben wel eens een brugpieper achter het rolluik gedaan (grote vesnsterbanken waar je makkerlijk achter kunt met rolluiken ervoor..maar niet achterweg komt als je erin in zit) en dan op maandag in het 2de les uur en pas in het 8ste les uur was er weer lesDie 2 kindjes zijn al die tijd niet gehoort of gezien door iemand
Zielig dit...
Jolijnn schreef:Wij hebben wel eens een brugpieper achter het rolluik gedaan (grote vesnsterbanken waar je makkerlijk achter kunt met rolluiken ervoor..maar niet achterweg komt als je erin in zit) en dan op maandag in het 2de les uur en pas in het 8ste les uur was er weer lesDie 2 kindjes zijn al die tijd niet gehoort of gezien door iemand
het heeft uiteindelijk nog een halfuur geduurd
galopje2000 schreef:Geniale acties hier![]()
Vorig jaar had ik een leraar die onze klas blijkbaar heel goed vertrouwde. Dus hij gaf aan 1 van de leerlingen de sleutel van het lokaal en zei, ik kom zo terug. gaan jullie alvast zitten? dus wij gingen zodra hij weg was het lokaal op slot doen. Toen hij later nietsvermoedend aan kwam lopen en de deur open wou doen was zijn gezicht echt onbetaalbaarhet heeft uiteindelijk nog een halfuur geduurd