Niet boos kunnen worden op iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Niet boos kunnen worden op iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:11

Hallo bokkers,
Misschien rare vraag, maar wie herkent dit?
Ik kan prima boos worden, daar ben ik echt een kei in al zeg ik het zelf :p
Ik kan uren, dagen, wekenlang boos zijn op iemand als ik dat wil.
Toch heb ik bij iemand nu dat ik totaal niet boos kan worden. Merkte het al een tijdje maar vanmiddag merkte ik het echt duidelijk. Waarom doe je daar zo moeilijk over zou je denken, nou ik vind het best wel lastig soms...
Ik was vanmiddag ergens niet mee eens (ik moest opeens rest van het werk alleen afmaken, terwijl ik daar eigenlijk geen tijd voor had) dus ik wou wat boos reageren. Lukte eventjes (deed kortaf en zocht geen contact meer, negeerde hem zelfs) maar na nog geen kwartier was het weer helemaal weg, en kon ik gewoon niet meer boos zijn.

Nouja goed, niet echt iets om je druk over te maken maar vind het toch wel apart, heb ik nooit eerder zo gehad. Bokkers die het herkennen? :+

Yasmijntje

Re: Niet boos kunnen worden op iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:12

Dat herken ik wel hoor..
Inderdaad op de ene kan ik weken lang boos zijn en zaterdag merkte ik maar weer hoe ik niet boos kon zijn op iemand die mij keihard heeft laten vallen.
Nu ben ik teleurgesteld, that's it.

Maar echt niet boos kunnen zijn heb verder ook heel erg bij dieren x)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:13

amoj schreef:
Hallo bokkers,
Misschien rare vraag, maar wie herkent dit?
Ik kan prima boos worden, daar ben ik echt een kei in al zeg ik het zelf :p
Ik kan uren, dagen, wekenlang boos zijn op iemand als ik dat wil.
Toch heb ik bij iemand nu dat ik totaal niet boos kan worden. Merkte het al een tijdje maar vanmiddag merkte ik het echt duidelijk. Waarom doe je daar zo moeilijk over zou je denken, nou ik vind het best wel lastig soms...
Ik was vanmiddag ergens niet mee eens (ik moest opeens rest van het werk alleen afmaken, terwijl ik daar eigenlijk geen tijd voor had) dus ik wou wat boos reageren. Lukte eventjes (deed kortaf en zocht geen contact meer, negeerde hem zelfs) maar na nog geen kwartier was het weer helemaal weg, en kon ik gewoon niet meer boos zijn.

Nouja goed, niet echt iets om je druk over te maken maar vind het toch wel apart, heb ik nooit eerder zo gehad. Bokkers die het herkennen? :+

Of je bent verliefd, of je bent bang om met deze persoon de confrontatie aan te gaan omdat je onbewust voelt dat je deze persoon op kijkt of onbewust dominant is.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:14

Vermoeiend lijkt me dat om dagen of wekenlang boos te zijn op iemand. :) Wees maar blij met deze ervaring :P Ik herken het wel en vind het ook wel prima. Als ik het ergens niet mee eens ben kan ik dat ook zeggen zonder me er helemaal over op te winden. :)

Anoniem

Re: Niet boos kunnen worden op iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:25

Nou ben absoluut niet verliefd op deze persoon :p
Jah oke, dat kan ook best vermoeiend zijn inderdaad, maar soms vind ik het gewoon even fijn om echt te laten merken dat ik iets niet pik.