Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar veel bokkers vonden dat blijkbaar een rare / asociale vraag. En ik vroeg mij af waarom zij dit asociaal vonden.
) Ook daarin meegenomen dat het niet voor iedereen zo makkelijk gaat om zwanger te worden, dus ik zou altijd heel goed uitkijken met zulke vragen
.
Toen mijn schoonzus 37 was en zwanger van haar jongste vroeg ook iedereen of het gepland was! Juist omdat dat dan weer redelijk "oud" is.chimello schreef:Pfff wat is daar asociaal aan? Ongeacht de leeftijd, hoeveel mensen maken er wel geen topic of zeggen het irl waarbij gevraagd was 'ooh en was het gepland?' Wat is daar nu erg aan?
Ik bedoel je plaatst het wel even op een online forum waar vreemden opzitten dus ja
MarjanB schreef:Ik vind het geen vreemde vraag en daarbij, iemand zet zelf zijn hele privéleven op Bokt en dan nog raar vinden dat je ook nog eens vragen krijgt? En tja de ene vraag bevalt je en de andere niet. Dat is nou eenmaal het risico van een topic aanmaken.
Beb_bokt schreef:Ik vind het een onbeschofte vraag. Het gaat namelijk niemand iets aan. Een kindje krijgen is iets tussen de verwekkers/ouders. Daarnaast kan het uiterst pijnlijk zijn voor een kind om later te horen van anderen dat het kind niet gepland was. Dat is aan de ouders om wel/niet te vertellen.
(al weet ik dan het antwoord van te voren al wel
) Niet om een oordeel te vellen over de zwangerschap, maar gewoon om erachter te komen of het een bewuste keuze of 'een ongelukje' was. Wat verder niet wegneemt dat ik het ze van harte zou gunnen als ze er zelf blij mee zijn