Ik moet het even van me af schrijven voor ik me mond straks voorbij praat
Ong een jaar geleden is me moeder omver gelopen door een paard. Ze heeft hierbij haar pols en heup gekneust. Maar jammer genoeg heeft ze van haar heup nog steeds last
. Ik heb sins dien veel in het huishouden gedaan. Ook de hele verzorgen van onze paarden overgenomen en natuurlijk ooknog school. Nu heb ik een aantal weken terug me eindexamen gehad. Een van de reden dat het maar niet beter wil gaan is dat ze druk maakt over het huis. Het is namelijk binnen en buitens huis een zooi... Ze probeerde steeds maar spullen uit te zoeken wat maar niet wil lukken en dat blijft dan staan want straks lukt het wel word er dan gezegd.
Nu wil ik als verrassing binnen en buiten huis opruimen. Ik heb al een mooie dag uitgezocht
want midden juni moet ze naar een ziekenhuis ong. 50 km verder op en dat gaat dus wel ong. een hele dag duren. En op deze dag wil ik het opruimen. Maar nu ben ik ookwel weer bang... Ik heb zo iets als een keer eerder gedaan maar dan alleen de tafel een beetje opruimen enz, maar toen ze thuis kwam was ze niet blij omdat ze nu haar spullen niet meer kon vinden. Ik ban nu dus best wel bang dat dit weer gaat gebeuren. Dus zit eigenlijk nog best wel te twijfelen...
Bedankt voor het lezen

)