Ik heb een Samsung Galaxy Advance. Ik heb hem nu ruim 1 jaar.
Maar nu heb ik dus problemen met de batterij. Ik laad hem 's avonds op tot helemaal vol (en als ik hem op ga laden is hij wel bijna helemaal leeg). Maar vandaag had ik toch iets raars, ik had hem gisteravond helemaal opgeladen en 's nachts zet ik hem altijd op vliegtuigstand (hierdoor verbruikt hij normal maar 4/5 % ). Dus ik haalde hem vanmorgen van de stand en heb er eigenlijk niet meer op gezeten en ben gaan werken. Wat mij dus op viel om half 10 in mijn pauze dat hij dus al een lag batterij niveau had (onder de 30%). En tussen de middag onder de 10% en mijn laatste pauze was hij dus uit.
Dit is normaal nooit en dat terwijl ik er vandaag helemaal niet op heb gezeten.
Dit probleem heb ik ook ! Ik had laatst mijn mobiel op 75 % en had er de hele dag niet op gezeten, toen ik hem 's avonds weer pakte, zat hij op 4 % .. Ik lees dus even mee
laraxXxemma
Geplaatst: 19-05-14 21:04
ik heb ook altijd problemen met mijn batterij, en mijn oplader van mijn samsung galaxy s2. Heb hem de hele nacht nu aan de lader, oplader doet het alleen als hij in een bepaalde stand ligt, en dan 's ochtends helemaal vol. Op magische wijze krijg ik het voor elkaar om hem voor 2 uur in de middag (dus totaal zo'n 6 uur niet intensief gebruikt) helemaal leeg te hebben. Heb al een nieuwere batterij, maar die heeft hetzelfde effect. Zit er aan te denken om een batterijhoesje te kopen (ook handig voor onderweg) Wacht anders eens af met wat er morgen gebeurt, en kijk dan verder. Kan zo zijn dat hij morgen weer normaal doet. Zo niet kan je een nieuwe batterij bestellen (kijk eens bij miniinthebox)
Ik heb ook een Samsung galaxy Advance, nu 2 jaar. Vorig jaar december? (dacht ik) heb ik de batterij ook vervangen doordat die binnen 1 minuut leeg was op een gegeven moment. En nu, paar maanden verder heb ik er weer gezeik mee.. Voor mij word het dus een nieuwe telefoon binnenkort!! Geen Samsung meer!