Ik zal even kort proberen uit te leggen waar deze titel vandaan komt.
In maart heb ik een nieuwe telefoon gehaald ter verlenging van mijn abonnement van T-Mobile en heb gekozen voor een Samsung Galaxy s4. Via Samsung liep toen de actie tot 30-03 met een cashback van €100-, bij aankoop van de S4, prima actie dus. Via de website heb ik alle gegevens netjes ingevuld, uitgeprint, overal een extra kopie van gemaakt (ook voor mezelf) en opgestuurd per post. In april had ik nog steeds niks ontvangen, ook geen bevestiging o.i.d. dus heb ik contact opgenomen met de service center van Samsung, waaruit blijkt dat er niets is ontvangen en of ik het nogmaals op kon sturen. de actie was ook verlengt tot 30 april, ik heb alles wederom netjes opgestuurd. Twee weken later kreeg ik een email ter bevestiging dat het verwerkt wordt EN Geaccepteerd is even met dik gedrukte letters. Ik zou per email op de hoogte gebracht worden. Zoals belooft krijg ik een email dat inderdaad, de ingeleverde papieren voldoen aan de voorwaarden. Maar vandaag enkele minuten geleden krijg ik een email:
Hierbij stellen wij u op de hoogte van de voortgang van uw deelname aan de Samsung promotie zoals aangegeven in ons voorgaande bericht. Wij hebben uw deelname verwerkt en kunnen deze niet accepteren. De reden hiervoor is:
- Het toestel is niet aangekocht bij een deelnemend verkooppunt, u komt helaas niet in aanmerking voor deze actie.
Ik heb even wat research gedaan en zie meerdere problemen met Samsung Cashbacks. Ik weet niet wat er momenteel met de telefoon aan de hand is maar er komt een of ander raar deuntje uit.
Iemand ervaring hiermee, en wat kan ik nu het beste doen?
zij spreken elkaar dus tegen. eerder gaven zij immers te bekennen dat je aan alle voorwaarden had voldaan en er dus cashback zou komen. ik zou contact opnemen met samsung nl.
Keedie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 12:17
Ik heb net een e-mail gestuurd, aangezien de telefoon nog steeds een raar deuntje geeft. Ik wacht nog even af, vind het maar raar!
Het rare deuntje en de cashback moet je wel los van elkaar zien. Samsung kan en gaat niets met het rare deuntje doen. Dat moet je opnemen met degene waar je het toestel hebt gekocht.
Ik zou de brief inscannen waarin ze je toezeggen dat je in aanmerking komt en naar ze toemailen waarin je stelt dat je wel recht hebt op de cashback. Begin niet over de rare deun, dat gaat nl gegarandeerd voor verwarring zorgen.
Ik heb screenshots gemaakt van de mails en de spullen die er bij ingeleverd moesten bijgevoegd als bijlage en in die email gestopt als bijlage. Ben benieuwd of er bij Samsung op gereageerd wordt aangezien ik via andere forums heb gelezen dat ze heel weinig antwoorden, of veel later etc. Dus ben benieuwd!
Ik wil niet van twee walletjes eten, totaal niet. Als het aan mij lag had ik me er geen eens zorgen over gemaakt maar mams wel. Maar goed cashback, is cashback. Toestel was overigens niet gratis!
Samsung heeft inderdaad bevestigd dat ik aan de voorwaarden van de cashback heb voldaan, dus ga ik er nu ook wel van uit ook, ik wacht wel nog op antwoord