Luxeprobleem!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Luxeprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 23:08

Daar zit ik dan, in m'n uppie te bedenken wat er allemaal mogelijk is. Google helpt niet echt mee vandaag :roll:

Afgelopen zondag was ik jarig. Vriendje zou iets hebben voor me, maar ik heb die dag niets gezien of gemerkt :+ Pas 's avonds kwam hij met het idee dat we vrijdag (morgen) iets gingen doen. Het leek alsof hij iets had gepland..! Maar helaas, mijn vriend is niet zo creatief als ik. Daarstraks zei hij dat ik maar 'even iets moest bedenken' voor morgen. Maar ik weet niet wat te doen %) Teveel keuzes!

Budget weet ik niet. Ik gok tot 100-150 euro. Enige wat niet kan, is iets met grote hoogtes (omdat m'n vriend een bangerd is, haha). En het liefst zuid-Limburg.
Voor reserveringen kunnen we de datum nog wel verzetten, want dan gingen we morgen wel uiteten en dan later de 'echte verrassing' :))

Zijn jullie wel creatief? *\o/*

XxLMMxX

Re: Luxeprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:10

weekendje weg?
Valkenburg/maastricht?
Geen idee of jullie dat leuk vinden hoor.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:14

Ehmm

Mag ik dit een beetje een raar cadeau vinden?

Tip:
Ga naar je vriendje en zeg dat het enige kado wat je wil, het kado is wat HIJ aan je geeft, en niet iets wat jezelf verzint, en dan door hem betaalt wordt

En dan gewoon maar afwachten :)

( wel een beetje opvoeden hoor, die man van je :D ;) :D )

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:48

Helemaal eens Punz, maar goed als jij er maar blij mee bent ts. ;)

Als jij dan toch mag kiezen zijn er echt meisjesdingen die je leuk vind, wellness?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:50

Jammer dat je zelf wat moet zoeken voor je verjaardag.. Dan is het niet echt een kado.. Maar als jij er gelukkig van wordt is het goed!! Dagje shoppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 08:40

Dagje valkenieren? Kan wel bij jou in de buurt. Even googlen.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 08:47

Punz schreef:
Ehmm

Mag ik dit een beetje een raar cadeau vinden?

Tip:
Ga naar je vriendje en zeg dat het enige kado wat je wil, het kado is wat HIJ aan je geeft, en niet iets wat jezelf verzint, en dan door hem betaalt wordt

En dan gewoon maar afwachten :)

( wel een beetje opvoeden hoor, die man van je :D ;) :D )

Hihi inderdaad. Googlen kan hij zelf ook best!

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:47

Rodelen/skieen/t klimpark in landgraaf? Geen idee of dat al te hoog is :p
t gaiapark in kerkrade?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 13:05

In zijn familie doen ze niet aan verjaardagen als je volwassen bent }:0 Met z'n jongste broertjes gaat hij altijd naar de stad, zodat ze zelf iets kunnen uitkiezen 8)7
Op zich vind ik het wel slim. Zo krijg je nooit een nutteloos en stom cadeau (ooit gehad van een ex, DAT is pas een domper). Maar zoals jullie zeggen, een verrassing uitgekozen door vriendlief zelf blijft het allerleukst. Dat is dan voor volgend jaar :D

Het lijkt me geweldig om een echt goede massage te krijgen, eventueel met lekkere olieën en een scrub ed. Iemand daar nog goede adresjes voor?
Iets als rodelen klinkt ook tof. Ik ga eens even neuzen daarop.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 13:15

Je zou lekker sauna arrangementje kunnen doen in Arcen, massage erbij *\o/*

Mijn vreind is meestal wel redelijk creatief. Dit jaar iets minder, ik zag een keukenmachine in de aanbieding. Ik vertelde een week later dat ik die toch maar wilde gaan aanschaffen voor de aanbieding afliep. Dat mocht ik toch echt niet doen 'knipoog'. Drie keer raden wat ik dus ga krijgen :')