overstap naar prinsentuin college breda

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marijepagter

overstap naar prinsentuin college breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 18:19

ik zit nu in het tweede jaar van de opleiding dierverzorging niveau 3 op het edudelta college in goes. ik ben niet tevreden met de school en wil waarschijnlijk de overstap maken naar breda. is er iemand die op deze school zit die wat antwoord kan geven op mijn vragen? ik wil later in een kleine dierentuin of in een dierenwinkel gaan werken. maar op de site lees ik dat je moet kiezen tussen AKP paraveteniar of hondentrimmer. zijn er niet meer mogelijkheden? nu doe ik het heel algemeen op dierenartsassistent na. ook weet ik niet of het mogelijk is om in te stromen of dat ik helemaal opnieuw moet beginnen? en ik ben natuurlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen met de opleiding. wie o wie kan mij wat helpen?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:21

maartje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:24

Ik ga toevallig volgend jaar beginnen op prinsentuin in breda, met de opleiding dierverzorging ook. Wat bedoel je met nog meer keuzes?

marijepagter

Re: overstap naar prinsentuin college breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 08:11

of je ook de algemene opleiding kan doen, dus ook stage kan lopen in een kleine dierentuin of dierenspeciaalzaak. ik loop nu stage in een papegaaienpark, mr weet niet of dat daar ook kan of alleen akp

melody7

Re: overstap naar prinsentuin college breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 09:27

Ja dat kan daar :) bij de opleiding die je doet hoort een nummer en alle stages die goedgekeurd zijn op dat nummer mag je naartoe, ik kan bv. naar een manege maar ook naar een dierentuin of een asiel.. eigenlijk alles kan wel :j