Stiekeme springruiter crush.. Help..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirltjuh

Stiekeme springruiter crush.. Help..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:21

Okee, laten we vooropstellen dat ik nu ongetwijfeld mega stalkerish overkom haha :+

Maar vorig jaar in Koningsbosch had ik op cc een knappe springruiter gespot, die ik daarna dus had toegevoegd op FB.. Okee, dat accepteerde die, dus joehoe..
Maar heb er daarna ooit eens een berichtje naar gestuurd waar wel antwoord op kwam, maar geen gesprek uit voortkwam zeg maar.. Daarna heb ik hem nooit meer gezien of gehoord, maar ik blijf hem stiekem toch wel echt mijn ding vinden haha.. Het probleem is nu dat ik er iets wil tegen zeggen zonder als een debiele stalker over te komen.. Dus met "Hoi, alles goed?" voel ik me ontzettend dom haha..

Enige optie die ik zag was vragen hoe de KNHS in zijn werking zit, aangezien ik altijd in België wedstrijd heb gereden, maar dat vind ik dan ook weer zo dom aangezien ik dat gewoon makkelijk op internet kan opzoeken haha.. :') Help!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:23

Enige advies dat ik je kan geven: begin er niet aan

Ik heb meerdere springruiters op fb en believe me, ik ben 1 van de 2000 in hun lijstje. Die jongens hebben aan elke hand 10 meisjes ;)

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:26

Inderdaad, niet aan beginnen...

Als hij oprecht in jou geinteresseerd was geweest had hij het FB gesprek wel gaande gehouden.

Cowgirltjuh

Re: Stiekeme springruiter crush.. Help..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:28

Oh, je hoeft mij springruiters niet te leren kennen hoor :D Dat weet ik maar al te goed.. Ja Equipro, ergens denk ik dat ook wel, maar aan de andere kant, ik zou dan gewoon uberhaupt niet hebben geantwoord als ik hem was..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:30

Als je de gok toch wil nemen, bekijk uitslagen. Heeft hij de laatste tijd nog ergens prijs gereden? Feliciteer hem daarmee? :Y)

Kiwipitje

Kijk die film 'He's just not that into you' eens. Als ie jou leuk zou vinden zou hij je zelf wel een berichtje sturen. Dat ie antwoord geeft op jouw berichtje is waarschijnlijk gewoon beleefdheid.

Ayasha
Blogger

Als ie interesse had in je had ie op je eerste berichtje wel gereageerd.

Ik ben inmiddels getrouwd met een ex-springruiter en die verhalen die hij soms heeft...
Maar één ding hebben alle verhalen gemeen; als ze je zien zitten is er niet meer nodig dan "hoi". :) Ook niet als ie je verder niet kent.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:33

Tja. Nu toch maar zeggen wie het is. Misschien dat je dan goede tips kunt krijgen. :D

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:36

Ik heb ooit avances gehad van een redelijk bekende springruiter uit gld. Nu was ik niet zo heel gecharmeerd van hem en kreeg me toch een bak oliebol over me heen. Waar ik ongeveer het lef vandaan haalde. Als ik hem nu soms nog zie krijg ik nog de kriebels en dan niet op een goede manier. Arrogante kerel.
Laatst bijgewerkt door Salsa op 15-05-14 12:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:37

Haha neee, ik schaam me al omdat ik het topic geopend heb haha!
Ja Ayasha, ik rijd al jaren jumping, dus je moet mij de mannen echt niet meer leren kennen, maar hij gaat ook niet naar de feestjes etc, waardoor ik zo'n licht vermoeden heb dat t geen doorsnee-ruiter is ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:38

Dan nog, zelfs al zou ie verlegen zijn, je hebt hem een opening gegeven maar hij jou verder niet meer... :) IMO kan je het niet veel duidelijker krijgen..

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:39

Nee das waar haha, maar 't is de eerste springruiter die ik daadwerkelijk ook leuk vind.. Give me a break :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:40

Kiwipitje schreef:
Kijk die film 'He's just not that into you' eens. Als ie jou leuk zou vinden zou hij je zelf wel een berichtje sturen. Dat ie antwoord geeft op jouw berichtje is waarschijnlijk gewoon beleefdheid.

_/-\o_

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:41

Give yourself a break... Spaar jezelf van hoop die grote kans heeft vals te zijn voor een kerel die het waarschijnlijk niet waard is. (en daarmee wil ik niet zeggen dat de jongen slecht is maar als hij niet "into you" is dan is hij het niet waard dat je er hartzeer van krijgt... Snap je? :) )

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:42

Haha, t is ook niet dat ik er verliefd op ben ofzo hoor, ik ken hem geeneens :D Vond hem gewoon erg knap haha ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:56

Haha ik ben nou wel verdomd nieuwsgierig wie het is _O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:58

Joolien schreef:
Haha ik ben nou wel verdomd nieuwsgierig wie het is _O-

Exact mijn gedachte! :')

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:20

Niet geschoten is altijd mis toch? Je kan altijd hem idd feliciteren ergens mee ofzo.
Ik heb mijn vriend ook na 1 jaar elkaar niet gezien/gesproken te hebben nog eens een bericht gestuurd..en we zijn nu al 1,5 jaar samen :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:40

Ze heeft toch al geschoten en daar kwam een reactie op en daarna niet meer. Ik zou zeggen.. trek je conclusie :)

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:56

ik zou zeggen bekijk zijn uitslagen feliciteer hem knoop een gesprekje aan.
is het wat is het leuk, is het niks ook geen nood.

ik snap niet zo goed waarom iedereen haar het afraad maar wie weet is ze niet eens opzoek naar een relatie maar naar gewoon een "leuke" avond :p. Dan is zon springruiter ideaal hahahahahaha

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:00

Aangezien ze zegt dat ze hem daadwerkelijk leuk vind....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:01

Vraag 'm ten huwelijk. :Y)

Je kunt ook lekker straightforward zijn en vragen of hij zin heeft in een date. Je kent hem verder toch niet. :D

Cowgirltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 15:20

Boself; jaaa dat ga ik doen ;)
Kiwipitje; uh nee, sita haar point of view is meer 't mijne.. Ik vind hem leuk als in knap ja, verder ken ik hem niet, dus kan ik hem ook niet echt echt leuk vinden denk ik zo.. ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:30

CG toch := Ik ben ook wel benieuwd over wie het gaat! :))

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:35

Ach het is toch ook precies wat je wilt? Een keer leuk op stap kan toch prima zijn. Lekker genieten en niet te serieus? Niet alles hoeft meteen een potentiele lange relatie te zijn :P
En als je dat wilt is er niks mis mee om wat actiever te zijn, mits het geen gestalk wordt natuurlijk. Een keer een berichtje sturen kan dan best..