Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ettesil schreef:Waarschijnlijk, als je de hond toch op het balkon laat, zullen de katten binnen no time weg blijven. Katten zijn snel genoeg. Die zal hij toch niet zomaar te pakken hebben?
inge81 schreef:aluminiumfolie ruim neerleggen (niet te strak gespannen) direct achter je schot tijdelijk. Katten haten het om eroverheen te lopen.
Op die manier leer ik mijn eigen katten ook dingen aan als ze ergens niet mogen komen. Werkt perfect.
Anders zou ik zeggen een plantenspuit, maar weet niet of daar iets op te verzinnen is, dat t automatisch spuit zodra er een kat voorbij komt. Want dag en nacht op wacht zitten met een plantenspuit is natuurlijk ook niet alles.
Britta31 schreef:Kan hij niet per ongeluk over de balkonrand springen achter de kat aan?
Jolien87 schreef:Een net is denk ik te dun en moet dus ergens aan vastgemaakt worden. Aangezien het schot nog wel gewoon open en dicht moet kunnen gaat dit moeilijk worden, ben ik bang. Of iemand moet een constructie weten waarmee dat wel gaat lukken.
inge81 schreef:aluminiumfolie ruim neerleggen (niet te strak gespannen) direct achter je schot tijdelijk. Katten haten het om eroverheen te lopen.
Jolien87 schreef:Een net is denk ik te dun en moet dus ergens aan vastgemaakt worden. Aangezien het schot nog wel gewoon open en dicht moet kunnen gaat dit moeilijk worden, ben ik bang. Of iemand moet een constructie weten waarmee dat wel gaat lukken.
Shirley schreef:Jolien87 schreef:Een net is denk ik te dun en moet dus ergens aan vastgemaakt worden. Aangezien het schot nog wel gewoon open en dicht moet kunnen gaat dit moeilijk worden, ben ik bang. Of iemand moet een constructie weten waarmee dat wel gaat lukken.
Kun je niet een soort liggende L maken van bijvoorbeeld multiplex ?
Die dan aan de buitenkant bevestigen zodat het schot een grotere aanslag heeft en een soort drempel.
Ik leg het vast heel ongelukkig uit, terwijl ik het zo helder voor me zie

Fjorj schreef:Waarom laat je Renzo niet zijn werk doen?
Je kan ook een net om je balkon spannen.