Ik ben iemand die verschrikkelijk over dingen kan piekeren, oneindig net zolang tot ik dingen zo groot heb gemaakt dat ik dingen zie die er niet zijn en niet meet weet wat ik met de hele situatie aan moet, die in werkelijkheid niet zo erg is als in mijn hoofd.
Uiteindelijk word het door al dat gepieker een gigantische puinhoop in mijn hoofd en krijg ik een mega drang om dingen aan mensen te vertellen, omdat ik op zo'n moment gewoon niet meer weet wat ik met mezelf aan moet. Maar dan vertel ik niet aan één persoon het hele verhaal, maar vertel ik op de momenten dat ik het meest in de knoop zit kleine stukjes aan veel verschillende mensen. Uiteindelijk kom ik weer uit zo'n 'piek' van emoties, krijg ik weer rust in mijn hoofd maar raak ik vervolgens weer in de stress omdat ik bij meerdere mensen kleine stukjes heb neergelegd, iedereen zich met mij gaat bemoeien en zijn mening vormt waardoor het in mijn hoofd weer een grote chaos word en ik zelfs een beetje in paniek raak omdat ik mijn overzicht kwijt raak doordat zoveel mensen ineens weer met mij bezig zijn.
Ik kan het niet zo goed uitleggen maar het is echt heel vervelend en elke keer doe ik het weer opnieuw, dat ik in een piek van emoties van alles aan iedereen vertel waar ik achteraf verschrikkelijk spijt van heb.
Dus ik vroeg me af, zijn er meer mensen die dit hebben of mensen met tips
Maar ik heb dat dus meestal alleen met hele leuke dingen.