Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Warboel schreef:Naturalis of Boerhaave in Leiden is superleuk! Wel een beetje luguber misschien, maar ik hou er wel van
Als je meer van kunst houdt is Boijmans in Rotterdam misschien wel leuk. Hangen ook echt mooie werken, en een stuk goedkoper dan het Rijksmuseum!
Maar het moet maar net iets zijn wat je leuk vind en te reizen zijn
Femek2902 schreef:het museum voor beeld en geluid is erg leuk en vlak bij een treinstation
en heel makkelijk bereikbaar idd, ligt praktisch naast station Hilversum Media Park.
Heleenzz2 schreef:Warboel schreef:Naturalis of Boerhaave in Leiden is superleuk! Wel een beetje luguber misschien, maar ik hou er wel van
Als je meer van kunst houdt is Boijmans in Rotterdam misschien wel leuk. Hangen ook echt mooie werken, en een stuk goedkoper dan het Rijksmuseum!
Maar het moet maar net iets zijn wat je leuk vind en te reizen zijn
Ik dacht dat het rijksmuseum t/m 18 jaar gratis is..
dat is ook zo. Ik ben al een paar dagen geen 18 meer dus daar dacht ik even niet aan!
gratis onder de 18 en leuke rondleidingen voor alle leeftijden... Je zou mij kunnen boeken als je wilt (Ssssssssssst
) ik wil jou en een paar klasgenoten best een rondleiding geven! Jolien87 schreef:DewiRox schreef:Bodyworlds in Amsterdam.
Hier dacht ik ook gelijk aan.
Je moet er wel tegen kunnen, maar als dat zo is, dan is dit erg interessant om naartoe te gaan.

paardje47 schreef:Ik kwam ook nog het levend paarden museum tegen. Weet iemand of dat wat is?