Ik heb geen laptop meer, na een leenperiode van een netbookje ben ik zoekende naar iets nieuws.
Ik zit thuis vooral wat te internetten, bokt, youtube, facebook... En ik kijk ook graag een serie op b.v Netflix. Slechts een enkele keer in de maand doe ik serieuzer werk zoals wat administratie, word of excel. Mijn foto´s zou ik ook graag ergens opslaan, maar een externe drive is ook een optie, dat moet dan wel aansluitbaar zijn.
Ik typ nog wel eens wat dus een toetsenbord is prettig om te hebben of aan te kunnen sluiten.
Op een laptop zou ik een 10,1 inch scherm wat klein vinden, maar in tablet vorm lijkt het formaat me dan weer best ok. Ik weet alleen nog niet zo goed welke keuze ik moet gaan maken. Mijn budget ligt rond de 400 euro.
Waar bokken jullie zoal op? kijken jullie je filmpjes en waar doe je je serieuzere werk zoals je administratie? En wat adviseren jullie mij?
Ik heb een tabtop of lapblet, Haha. Laptop waarvan je het scherm kan draaien en je dus een tablet hebt. Enorm wijs met het ding, ook nooit problemen mee gehad!
Mijne is van dell, weet niet of er ook andere zijn.