Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gaan jullie dit wel redden?
ik wil beginnen met jullie veel sterkte en wijsheid te wensen.Marrit89 schreef:Is er niet een ouderenadviseur die kan helpen? Die kan vanuit professioneel kader de benodigde hulp inschakelen. Wellicht is het een optie om in de nieuwe situatie een vinger aan de pols te houden? Eens per week de post en financiën doornemen.
Je hebt ze nu met de troep laten zitten. Wellicht is er een reden dat ze het niet hebben laten merken dat het zo erg was/is? Oudere mensen schamen zich vaak voor hun problemen en lopen er al helemaal niet mee te koop. Houdt daar ook rekening mee.
Anyway, nu bleek er ook veel meer aan de hand dan wij allemaal dachten en werd er dus ook veel verbloemdvoor familie etc. echter werd het huis steeds smeriger en viel oma bijna elke dag wel eens tot gebroken ribben aan toe.
heb ik iig toch gezien bij mijn oma. Thuiszorg inschakelen en evnetueel een financieel mannetje om alles overzichtelijk te krijgen.
. KoudbloedKim schreef:Het klinkt ook een beetje als een soort van verzamelwoede, kwaad worden heeft dan geen zin, omdat ze het niet expres doen.
Ik denk ook dat jouw schoonouders dit echt niet hebben gedaan om jullie een hak te zetten, maar dat ze zelf het overzicht kwijt zijn geraakt.
Ondanks dat ze er een zooitje van hebben gemaakt, vind ik dat je wel met een beetje meer respect over ze mag praten.