Kan ik dit zelf proveren te repareren? Het is een samsung laptopje en is nu 1,5 jaar oud.
Alvast bedankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hoe duur is zon reparatie en hoelang ben je hem dan kwijt? loveidefix schreef:Ahhh oke! Ik heb wel een media markt in de buurt gelukkighoe duur is zon reparatie en hoelang ben je hem dan kwijt?
Ik baal nu zo van mezelf dat ik hem wel op bed heb gezet. Echt erg
loveidefix schreef:Oooo super snel dusheel fijn want heb hem nodig voor mijn opleiding haha. Dankjewel
ik hoop niet dat het meer dan 30 euro kost haha.
Marlinderooz: kan dit geen kwaad?
MarlindeRooz schreef:Nee hoor, als er iets is draai ik hem tegenwoordig ook zelf uit elkaar. (vaak is de harde schijf verschoven)
lotlot2 schreef:MarlindeRooz schreef:Nee hoor, als er iets is draai ik hem tegenwoordig ook zelf uit elkaar. (vaak is de harde schijf verschoven)
Bij ons zat er stof en papier in de accu wij hebben toen gevraagd of het zelf op te lossen was en de mediamacht raadde ons aan om er zonder genoeg verstand niet aan te klungelen omdat we als het verkeerd zou gaan geen garantie meer zouden hebben.

muntdrop schreef:Stof en papier IN je accu? Lijkt mij een beetje sterk
Vaak zit de ventilator en dat gebied gewoon helemaal vol met stof na een bepaalde tijd. En in een laptop is al wijnig ruimte voor lucht circulatie. Ik zou je aanraden om je laptop hierna ook schoon te laten maken voordat hij weer uit gaat vallen. Bijvoorbeeld 1 keer per (half) jaar. Ik liet dat altijd bij een computerzaakje in de buurt doen voor 20 euro. Op die manier gaat hij ook wat langer mee, want die hoge temperaturen zijn erg slecht voor je hardware.
Daarna was hij weer als nieuw en werd hij helemaal niet meer heet.
. Liever iets meer geld kwijt dan dat je per ongeluk iets sloopt

loveidefix schreef:Ik vind dat met de conpressor wel een beetje griezelig!