Ik zou graag wat raad willen :S ook al weet ik dat de eindbeslissing van mij moet komen.
Ik heb nu ruim al 1.5jaar een relatie met mijn vriend, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat we in 2 verschillende werelden leven.
Hij is 21 en werkt ( in de bouwsector) woont ook nog thuis en heeft al vele toekomstplannen.
Ik ben 20 ( 2jaar geleden mijn secundair onderwijs afgemaakt) en zit aan mijn 2e opleiding aan de hogeschool en heb nu geen idee wat ik wil doen
ik zie mijn toekomst ook totaal nog niet ( en woon ook nog thuis ).Ik wil ook meer avontuur. Reizen, cultuur en natuur zien, we hebben andere uitgangsstijl ( hij gaat liever rustig op café en af en toe een klein " boerenfuifje", terwijl ik wel ook graag op café ga maar meer een discotheek type ben).
Hij wilt ook wel reizen, maar niet te ver en niet te lang om zo snel mogelijk weer te kunnen werken.
Ookal is hij een schat van een jongen toch heb ik een dubbel gevoel.
Toen ik hem heb leren kennen was hij opslag verliefd op mij, maar ik niet. Het is pas 6maand derna dat we iets begonnen zijn. Ik wist wel dat hij een " stijve " jongen was, maar dat vond ik niet erg, maar naar mate ik mezelf meer zoek en probeer te vinden heb ik het gevoel dat dat niet bij mij past. Dat ik dat saai vind
Met " stijve " jongen bedoel ik dus liever rustig zijn, mooie toekomstplanningen maken, meer vast hangen aan oudere tradities, ...
Nu ben ik iemand die liever mezelf kwets dan aan iemand anders.
Ik had de mogelijkheid om in een stal te gaan werken gedurende een jaar in Spanje, maar ben niet geweest omdat hij wou dat ik bleef en hed daar nu al duidelijk heel veel spijt van.
Ik begin helemaal verloren te lopen en in niets meer zin te hebben ( zit aan het begin van een depressie).
Kan iemand me een zetje geven? :S