Ervaring met een medium?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Orrie_VBW

Ervaring met een medium?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 13:12

Wie heeft er goede ervaringen met een medium?
Vorig jaar is ons zoontje overleden, maar ik zou hem dingen willen vragen waar ik tegen aan loop. Nu zei mijn vriendin; dan ga je toch naar een medium?
Maar ik heb er geen ervaring in en zou iedereen geloven denk ik.
Dus ik hoop op goede ervaringen en tips zodat het me hopelijk kan helpen met het verwerken, wat tot nu toe nog steeds niet lukt ;(

cooper

Re: Ervaring met een medium?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:55

Ik begrijp best dat je nog bepaalde dingen tegen je zoontje wilt vertellen en vragen, maar houdt voor ogen: Hoe realistisch is dat als deze persoon gestorven is?
Lijkt me beter dat je op zoek gaat naar een therapeut die je kan helpen met de rouwverwerking, dan naar een medium die je dingen gaat wijsmaken (want dat gebeurt zowiezo, en je zegt zelf al: ik geloof iedereen)

Veel sterkte, dit moet echt verschrikkelijk voor je zijn! x

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:13

Ik geloof echt dat er meer is tussen hemel en aarde maar zeker door het overlijden van je zoon, wat echt verschrikkelijk is voor jou en jullie, ben je zo "vatbaar" om alles te geloven wat een medium zegt. Een medium kan algemeenheden voor waarheid laten zien. Maar uiteindelijk moet je zelf die keuze maken of je hulp zoekt bij een regulier circuit of bij het niet reguliere circuit en wat jou het beste kan helpen om het verlies van je zoontje te verwerken.

Als ik verdriet heb zou de laatste persoon waar ik naartoe zou gaan een medium zijn maar voor sommigen is dat juist de eerste persoon of de enige die ze wel rust of antwoorden kan geven.

Heel veel sterkte!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:17

Ik ben het eens met Cooper. Een medium, heel leuk maar wie zegt dat die 'echt' zijn? Ik snap dat het heel, heel, heel erg moeilijk is en misschien hard klinkt, maar een therapeut die je hierbij kan helpen klinkt mij stukken beter dan een of ander persoon wat je verteld wat je het liefste wilt horen...

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 16:08

Ik snap jullie reacties. Maar ik lees vaak verhalen dat mensen contact hebben met geesten dan denk ik waarom lukt mij dat niet. Ik probeer het al een jaar te verwerken maar het lukt maar niet ;(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:10

Het is nog maar een jaar geleden....
Een medium is geen redmiddel, geen snelle manier (alleen om van je geld af te komen :+) en ik kan je ook wel die rustgevende gedachtes doorsturen; doet een medium ook. Dit kost tijd en ja, je leven lang. Je mist altijd een kind. Dat verandert niet door wat hocus pocus en vlot gebabbel.

Rouwtherapie is echt niet zo gek, die kan je wel helpen om zelf rust te krijgen en ook je te doen beseffen dat je op bepaalde vragen nooit antwoord zult krijgen. Maar het helpt je wel om er mee om te gaan.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:13

cooper schreef:
Ik begrijp best dat je nog bepaalde dingen tegen je zoontje wilt vertellen en vragen, maar houdt voor ogen: Hoe realistisch is dat als deze persoon gestorven is?
Lijkt me beter dat je op zoek gaat naar een therapeut die je kan helpen met de rouwverwerking, dan naar een medium die je dingen gaat wijsmaken (want dat gebeurt zowiezo, en je zegt zelf al: ik geloof iedereen)

Veel sterkte, dit moet echt verschrikkelijk voor je zijn! x

Hoe kun jij weten of het niet echt is? Als je er niet in geloofd is het volgens jou niet echt nee, maar dat is nog geen feit. Misschien helpt dit wel bij haar rouwverwerking.

Ik heb zelf geen ervaring met mediums maar ik ben het wel een keer van plan, mede omdat ik er dus wél in geloof.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:32

Als een medium jou kan helpen door het beter te verwerken, moet je dit gewoon doen. ;)
Verder heb ik er zelf geen ervaringen mee!

Sterkte!!

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 13:19

Ik heb 3 readings in mijn leven gehad, helaas is mijn moeder net 6 jaar overleden..
En eerlijk gezegt geloof ik echt wel, dat er ièts is!

Ik heb alle 3 de readings van dezelfde persoon gehad, tot nu toe heeft ze ook dingen gezecht of laten bewijzen wat IK alleen wist.

Voor mij heeft het best wel geholpen met de verwerking,

Mij lijkt het vreselijk om je kind te moeten missen! Wens je veel sterkte met het verlies!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 13:36

Allereerst heel veel sterkte, heb je verhaal destijds gevolgd :(:)

Ik ben anderhalf geleden met mijn collega naar een show van Medium Anita geweest en had een foto van onze overleden zoon op tafel gelegd, just in case.....

Toen werd deze eruit gehaald en mocht ik naar voren komen. Ze kon me zoveel dingen vertellen wat ze niet kon weten, heb naderhand alles opgeschreven en kijk geregeld nog in het schriftje om te lezen wat er die avond gezegt is.

Ik heb er veel baat bij gehad.