Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ook nu is hij door de week weinig thuis maar ik val nog steeds naast hem in slaap iedere avond en hij naast mij. Ik zou dat denk ik het moeilijkste vinden: het naast elkaar slapen en het niet even makkelijk iets overleggen. Helemaal met een kindje thuis.
. Mijn zwager heeft wel eens tegen hem gezegd: 'jij hebt zo'n mazzel dat je meisje paarden heeft, anders had je echt een probleem'
. En ik denk dat hij daar gelijk in heeft; ik heb mijn paarden en een hele goede job. Als wij ooit aan kinderen gaan beginnen gaat hij wel een probleem krijgen denk ik!
..
Er zijn maar weinig dingen waarmee ik me niet red. Het enigste is dat ik wel om zijn data van thuiskomen en weggaan moet plannen, en dat is soms wel eens wat lastig.
LizzyLover schreef:Dat lijkt mij ook lastig dushi vooral als je een kindje hebt.. Daar moet ik ook echt over heen komen, wij willen samen een kindje maar voor gevoel moeten papa en mama er elke dag voor het kindje kunnen zijn..
Rina mn vriend zou mij dus niet bellen mits noodgeval.
Ik ben alleen bang dat ik in een ritme kom die ik dan moet omgooien omdat mn vriend dan opeens weer thuis is.. of dat ik geen dingen ga plannen dan.
LizzyLover schreef:Dat lijkt mij ook lastig dushi vooral als je een kindje hebt.. Daar moet ik ook echt over heen komen, wij willen samen een kindje maar voor gevoel moeten papa en mama er elke dag voor het kindje kunnen zijn..
Rina mn vriend zou mij dus niet bellen mits noodgeval.
Ik ben alleen bang dat ik in een ritme kom die ik dan moet omgooien omdat mn vriend dan opeens weer thuis is.. of dat ik geen dingen ga plannen dan.

Maar normaal gezien gaat hij binnenkort nog eens een tijdje naar het buitenland.
Na 3 weken begin ik het wat beu te worden en na 4,5 à 5 weken zit ik de dagen af te tellen tot ik 'm kan ophalen op de luchthaven
En dan is het weer aanpassen geblazen dat ik dat gigantische bed niet meer voor mezelf heb.