Hoe mijn moeder terugpakken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

Hoe mijn moeder terugpakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 20:19

Titel klinkt waarschijnlijk erger dan het is hihi

Verhaal is als volgt:

Vier jaar geleden werd mijn vader 50.. Hij houd niet van feestjes, verassingen en in het middelpunt staan en zeker niet omdat hij 50 werd :+
Mijn moeder heeft toen met wat hulp ( het was zo grappig om te doen) de hele wijk versierd, overal teksten met flauwe grappen, spandoek, abraham pop.. hele familie in de tuin en ga zo maar door

Dit jaar is ze zelf de klos en word ze 50, maar wat heeft de stinkerd gedaan:
Een vakantie geboekt om alles te ontlopen -O- -O- -O- -O-

Dit laten wij natuurlijk niet gebeuren en we willen iets doen om haar terug te pakken
Maar ik wil eigenlijk iets anders dan het welbekende spandoek en de familie uitnodigen..
Het liefst wil ik wel dat de hele wijk het kan zien }:)

Zijn er misschien nog bokkers met creatieve ideetjes?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:21

Als zij terugkomt van vakantie, heb jij/jullie de hele straat versierd en het huis vol ballonnen gestopt. :)

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:22

Soort van opgemaakte praalwagen maar dan met je moeder ipv een pop erop, even een rondje dorp! Wel leuk muziekje erbij natuurlijk.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:22

moonvw schreef:
Soort van opgemaakte praalwagen maar dan met je moeder ipv een pop erop, even een rondje dorp! Wel leuk muziekje erbij natuurlijk.

_O- _O- _O- _O- _O-

stefje

Re: Hoe mijn moeder terugpakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:24

Als ze met het vliegtuig gaat, haar al op het vliegveld met alle toeters en bellen ophalen en behangen!

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 20:36

whaha die praalwagen.. dat zou toch wel geniaal zijn ja hahahaha

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:37

moonvw schreef:

Hebben ze hier met de buren gedaan, wij als publiek werden geacht de familie nat te spuiten yerwijl ze rond gereden werden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:39

als jullie terug komen het hele huis vol met balonnen proppen, en een grote (sexy) Sara pop buiten!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:39

kun je ze niet met een hele groep met bordjes sara, en mensen verkleed als sara op schiphol gaan ophalen? (met een auto waar sara opstaat)

Lijkt me hilarisch

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:43

Ik zou haar idd met alle toeters en belken ophalen, dan in de straat alles versieren enz.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:43

Je kan toch bij Schiphol zo'n groot scherm huren om je familie een groet te laten zien? Doe je daar haar saraboodschap op!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:45

Leuke genante foto vinden, eventueel bewerken met 'jarig/50 jaar' oid, en dan door de hele buurt aan lantaarnpalen hangen. Was hier een groot succes. :))

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:47

Mijn vader had dit ook gedaan. Wij geregeld met het hotel dat zijn stoel versierd was, wij zelf de kamer volgepropt met ballonnen , hij stond in het dag krantje met foto en al en werd 's avonds naar voren geroepen op de feestavond(dit wisten wij niet had het hotel zelf gedaan)

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:48

moonvw schreef:

:')

En dan deze voor het huis! :D
Afbeelding

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:06

Ohh hihih... geniaal... Ik ga zoeken naar zo'n mega pop..
Ze vliegen helaas vanaf Brussel en hebben daar ook de auto staan..
Kan ze ook ophalen met iets richting een praalwagen en dan mensen hier uitnodigen
Ballonnen in de gang is leuk ( hele huis vol is wel erg veel blazen en word denk ook een duur grapje)
Kom maar op met die ideetjes.. Bedankt :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:07

De hele gang vol met bekertjes water :))

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:09

Kun je haar niet "wegbrengen" en dan voor haar vertrek al haar feestje geven? Die pop de avond van te voren in de tuin en dan met een versierde auto ri Brussel rijden? *LET OP 50 er aan boord!"

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:10

Hmmmm, heerlijk projectje denk ik zo! Misschien kun je op 5 km van haar woonplaats een aantal kleine bordjes met gekke foto en tekst ophangen en hoe dichter bij huis hoe groter. En dan bij het huis zelf zo'n pop! Wat je ook kunt doen, als het hele huis vol balonnen geen optie is, het huis volspannen met toiletpapier (met evt balonnen ertussen) zodat ze zich een weg moet banen door het papier: gotcha!!

Edit: waar gaat ze op vakantie? Gaan ze naar een hotel? Dan kun je ook iets regelen met de hoteleigenaar. Wie weet hebben ze een groot scherm waar je via een converence call haar onderbreekt in het diner. Als het hotel meewerkt een taart sturen met kaarsjes etc...

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:15

Ze gaan naar een appartementje in Egypte van mijn tante.. We hebben daar wel taart geregeld en versiering maar dat haalt het niet bij wat ze mijn vader heeft geflikt hihi..
Ze komen richting woonplaats over een lange kanaalweg, daar kunnen we inderdaad ook iets mee.. Heb een geniale foto waarop mijn zoontje snorretjes bij haar had opgeplakt dus dat is goed materiaal om te gebruiken.. Sarah word abraham of zoiets :D

chantaleddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:22

leuke ideeën al! Als je balen kan lenen van mensen een grote pop van balen maken. 2 balen onder los van elkaar dan daarop 2 staand als benen zeg maar daarop lichaam en daarop een ronde baal met hoofd ofzo, had het bij de buren zien staan geniaal maar weet niet precies hoe ze het hebben gemaakt.

hele gang vol bekertjes.

zorgen dat de hele wijk aan de straat staat en ze daar doorheen laten rijden en iedereen laten zingen ofzo?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:39

Tja, ik weet niet in hoeverre het vliegveld mee werkt aan gekke acties? Bij aankomst al iets geks misschien met hulp van het vloegveld? Belletje waard natuurlijk...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:43

In plaats van zelf ballonnen te blazen kun je ook helium ballonnen doen. Kost je een stuk minder moeite en het idee is geweldig. Aan iedere ballon de meest genante foto van je moeder en op de achterkant een tekst met "Als je deze ballon hebt gevonden heb je meegewerkt aan een grote Sara-grap, ons mam ziet graag een verjaardagskaartje tegemoet op het volgende adres." Zodat ze het ook kunnen terug sturen. :j

Omdat ze het huis weer leeg moet krijgen (of alleen de benedenverdieping) zal de ballonnen naar buiten los moeten laten. :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:53

Of ze gewoon doorprikken :p heb je wel een leuk stemmetje toe ;)

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:53

Haha jullie hebben echt leuke ideetjes.. En ik kan inderdaad een poging wagen bij Brussel natuurlijk.
Ik denk dat ik de gang vol stop met (helium) ballonnen met kaartjes hihi, en dan de rest van het huis en vloer vol zetten met plastic bekertjes, die kan ik wel goedkoop regelen :D
Laat ik de cliënten op mijn werk ( we werken samen) wat bekertjes beplakken met achterlijke foto's van mijn moeder en wat sara teksten ( ze hebben ook allemaal al een kaart gemaakt)

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:54

secricible schreef:
Of ze gewoon doorprikken :p heb je wel een leuk stemmetje toe ;)

Ik heb laats op het 45 jarige huwelijksfeestje van oma al met debiel stemmetje aan de helium gezeten :j _/-\o_