hoogstwaarschijnlijk ga ik hier studeren, ga dan de studie biotechnologie volgen
wat vinden jullie van deze school?
zijn er dingen die handig zijn om te weten?
thanx
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kionasuppie schreef:ben naar de opendag geweest dit jaar vanwege een keuze, vooral het diermanagement gedeelte alles bijgewoont, mij persoonlijk sprak het absoluut niet aan dus dit word niet mijn keuze, heel veel plezier!
F_Orumster schreef:Ik heb biotechnologie gedaan daar. Beviel op zich prima, elk opleidingsinstituut heeft wel wat. Ik zie er betere studenten vandaan komen dan van de hanze (bml overigens, hanze heeft geen biotech).
kionasuppie schreef:ben naar de opendag geweest dit jaar vanwege een keuze, vooral het diermanagement gedeelte alles bijgewoont, mij persoonlijk sprak het absoluut niet aan dus dit word niet mijn keuze, heel veel plezier!
@willemyntjee?
kionasuppie schreef:misschien ben ik dom maar iemand die het snapt?@willemyntjee?
Ja, ik zit in 3 havo en had dus de keuze volgend jaar mbo te beginnen en ging dus rondkijken of het van hall wat voor mij was, ik kon mijn havo afmaken en dan daar heen, alleen dit heb ik niet gedaan, ik begin volgendjaar in de opleiding paraveterinair (dierenartsassistente) Meppel
Heb het onwijs naar m'n zin gehad, was een erg leuke opleiding, leuke vakken en docenten. Hoogtepuntje was de buitenlandse stage, en de leuke scriptiebegeleiders
Het leuke aan de school vond ik dat het vrij kleinschalig is, je kent zo een hoop mensen.. Banen zijn ook prima te vinden, ik had een vaste baan kunnen hebben maar ben weer verder gaan studeren
imd schreef:Ik heb er gestudeerd, agr. bedrijfskunde gedaan en m'n diploma ook gehaaldHeb het onwijs naar m'n zin gehad, was een erg leuke opleiding, leuke vakken en docenten. Hoogtepuntje was de buitenlandse stage, en de leuke scriptiebegeleiders
Het leuke aan de school vond ik dat het vrij kleinschalig is, je kent zo een hoop mensen.. Banen zijn ook prima te vinden, ik had een vaste baan kunnen hebben maar ben weer verder gaan studeren
sadekeshia schreef:imd schreef:Ik heb er gestudeerd, agr. bedrijfskunde gedaan en m'n diploma ook gehaaldHeb het onwijs naar m'n zin gehad, was een erg leuke opleiding, leuke vakken en docenten. Hoogtepuntje was de buitenlandse stage, en de leuke scriptiebegeleiders
leuk om te horen!
woonde jij ook in leeuwarden of dat niet?