ik wordt het echt zat, die goedkopere oortjes waar na een week alweer iets mis mee is.
mijn vriendin had hele fijne gehaald bij de blokker voor mij en haarzelf. na een tijdje ging het draadje kapot dus besloot ik nieuwe te kopen. maar mijn vriendin zei dat ze er niet meer waren. en dat klopte, dus ik heb maar oortjes van een euro gepakt. Balen, dacht ik fijne gevonden te hebben.
die van een euro zijn helemaal niks, die van de action ook niet. er is meteen weer iets aan kapot.
ik kan nog proberen om die fijne op internet te zoeken. maar ik ben benieuwd of jullie goede ervaringen hebben.
maar nu mijn vraag aan jullie; Wat zijn nou fijne oortjes? ik wil er best iets meer als een euro aan uitgeven
maar dan moet ik wel gewoon goede kwaliteit hebben en niet mijn geld weggooien. ik heb een paar eisen:
- lang meegaand
-ze moeten fatsoenlijk blijven zitten, ook op de fiets (dus het liefst die je in je oor kan doen, met zon rubbertje eraan)
-het hoeven niet van die dure merk oortjes te zijn.
- een beetje stevig. niet dat het zo kapot gaat
- fijn geluid, hoeft niet super te zijn. maar niet van dat schelle geluid als je hem wat harder hebt staan.
- ook belangrijk, als je hem wat harder hebt staan zou ik het fijn vinden dat niet iedereen om je heen mee kan luisteren.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Groetjes
Wel deze die zo echt in je oor zitten (je hebt ook van die platte). Ik gebruik ze nooit op de fiets, dus ik weet niet hoe het zit met nat worden, maar ik ben er iig heel tevreden over nu

wat de meeste dus niet doen. Of ze duur zijn weet ik niet, heb ze gekregen van mn vader