Kaartenactie voor mijn tante

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Kaartenactie voor mijn tante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 18:06

Ik doe zelf altijd aan de kaartenacties mee en het is altijd een groot succes, dus ik hoop dat er mensen zijn die mij ook willen helpen nu!

Het verhaal:

Het heeft mijn tante nooit meegezeten. Ongeveer 10 jaar geleden (zij was toen ongeveer 45 jaar) kreeg zij borstkanker. Haar borst is er toen afgehaald en hierna was zij schoon.
Echter nu sinds een jaar zijn wij erachter gekomen dat zij darmkanker heeft. Echter het zit op een lastige plek waar zij niet geopereerd kan worden dus is zij bestraald.
Nou is er iets (ik weet niet precies hoe of wat) misgegaan bij die bestralingen waardoor haar zenuwen zijn aangetast. Zij heeft een aantal weken lang elke dag een paar uur in een hogedruk tank moeten zitten, maar dit heeft niet geholpen en het proces gaat steeds verder. Nu is het zo erg dat haar ene been vrijwel helemaal is uitgevallen, zij wacht momenteel op een orthese (prothese) maar dit duurt blijkbaar een paar weken om te maken. Zij kan dus eigenlijk niks meer, niet eens zelf naar de supermarkt gaan. Uiteindelijk zal zij ook in een rolstoel terecht komen.

Daarbij komt nog eens het feit dat zij 2 volwassen kinderen heeft die niet meer thuis wonen, die kinderen hebben momenteel om allemaal redenen ruzie met elkaar en mijn tante zit hiertussen. Zij woont nu alleen in een huis met een trap (waar zij niet zelfstandig af kan gaan) en haar kinderen komen bijna niet langs. Zij heeft wel een vriend maar hij kan alleen in de weekenden komen vanwege zijn werk.

Al met al respect als je het hele verhaal hebt gelezen. Mijn tante is morgen ook nog jarig, verjaardagskaartjes zijn wel te laat, maar ik zou haar heel graag een hart onder de riem willen steken samen met Bokt, want het is echt heel veel ellende voor één persoon.

Als iemand het adres wil kun je me PBen of hier een berichtje achterlaten! Alvast bedankt :)

WinSel

Re: Kaartenactie voor mijn tante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:42

Stuur maar pb, gaat er morgen kaartje op de post !

Sterkte xx

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 19:28

Heel lief, bedankt!

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:33

Stuur mij ook het adres maar door!
Sterkte!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 20:09

Ik krijg meerdere PBtjes binnen, super mensen, ik word hier heel blij van

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:43

Mag ik ook een PB? :)

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:46

Super actie! ik doe mee. :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 07:00

Jullie hebben een Pb! Bedankt weer! Ze is vandaag jarig, we gaan vanavond even langs als ze dat wil :)

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:22

Mag ik ook een PB?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 21:48

Kaartjes van Sharona en Goedele (als het klopt?) zijn al binnen, ze vroeg of ik jullie wilde bedanken :)