Na jaren rond gelopen met de vraag waarom jij het gedaan had? Na jaren voor me gehouden te hebben ken ik over praten en weet ik dat jou keuze is en hoop ik dat jij je rust heb.:
ik kan geen afsheid van je nemen ik kan nooit uit m'n gedachten laten gaan ik kan je niet vergeten, ik kan niet om je rouwen ik kan niet zonder jou ervoor staan
ik kan niet vechten zonder jou aan m'n zijde ik kan geen afsheid van je nemen ik kan het niet beseffen dat je zelfmoord heb gepleegt ik kan niet beseffen dat prescies 8 jaar gelden is geweest ik kan het niet beseffen, omdat dit is wat ik het meest heb gevreest
ik kan geen afscheid van je nemen ik kan niet door leven zonder jou ik kan niet strijden zonder jou aan m'n zijde ik kan mezelf niet meer van negatieve gedachten bevrijden
ik kan jou dood niet verwerken, nog steedst niet ik kan niet leven zonder jou, mijn geheimen aan anderen vertellen ik kan gewoon niet, nooit meer ik kan gewoon niet meer leven met dit verdriet
ik heb zolang m'n best gedaan je te wissen uit m'n gedachte ik heb zolang geleeft in 1 grote leugen ik wil je vertellen, alles wat je dwars zit ik wil bovendien, je stem horen
maar het kan niet ik kan geen afsheid nemen ik kan niet stoppen met rouwen ik kan niet zonder jou leven echt niet!!
Wij gaan veder zonder jou, maar wel met jou in m'n gedachten, Het is goed jij heb je rust gevonden, heb er vrede mee.