Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Janine1990 schreef:Ik erger me ook heel vaak in het verkeer![]()
Dat uit ik dan ook onmiddellijk door hardop te gaan kletsen in de auto tegen de bestuurder wiens rijstijl me niet aanstaat.
Horen ze niets van en ik ben meteen van mijn ergernis af![]()
Echt boos worden doe ik daarom ook niet in het verkeer. Ik kijk hooguit eens iemand hoofdschuddend aan. Maar dan is het ook wel heeeel ernstig.
Mijn passagiers ergeren zich voornamelijk aan mij als ik achter het stuur zit
Jolien87 schreef:Ik ben ook echt een kletser in de auto. Ik vind het heerlijk om in mezelf tegen zo'n gevaar op de weg te b*tchen.
Toen ik net mijn rijbewijs had, had ik regelmatig van een middelvinger met een eigen willetje. Gelukkig is die inmiddels getemd en beperk ik het tot gemopper en soms wat armgezwaai.
Jolien87 schreef:En dan gas geven op het moment dat je naast ze rijdt om ze in te halen.
nou toen kon hij een middelvinger krijgen hoor.
uiteindelijk Heeft ie de rest vd route misschien 100 m voor me uit gereden, dus die haast snap ik dan ook niet
maaikiemike schreef:Dan zal ik ook wel een mierenn**ker zijn. Ik rijd meerdere malen per dag over een 80 km weg en erger me kapot aan mensen (meerdere malen per week) die 50 of zelfs 30 rijden. En als het dan nog een korte weg was met inhaal mogelijkheden.....
Ik rij dan op een weg waar inhalen nog prima kan, maar denk je dat ze even rechts gaan rijden? Neeeeee. Gewoon lekker midden op de weg blijven. Sowieso, mensen die onder de toegestane snelheid rijden terwijl daar geen reden (denk aan druk, tractor ed) voor is.. Het liefst zou ik ze vooruit duwen.